5 Reacties

6 maanden geleden

Laatst las ik een bericht op TikTok and I couldn’t agree more, waarin werd geschreven dat het helemaal niet uitmaakt of het ‘bloated’ is of een ‘babybuik’, ookal zou het alleen bloated zijn, dan nog komt dat door alle ontwikkelingen in je lichaam. Omarm het hoe dan ook! Als jouw buik, zoals je aangeeft, normaal veel platter is, geniet dan van deze veranderingen en jouw mooie babybuik! :)

6 maanden geleden

Hoe snel was het bij je mama zichtbaar vroeger ? De babybuik is vaak iets erfelijks. Meestal tussen week 16 en 24 zichtbaar voor mensen die jou niet kennen, maar vaak genoeg ook veel eerder of later. Bij mij stopte het opgeblazen rond 10 weken, en alles wat nu bol gaat staan en de volgende ochtend nog zo is zie ik als babybuik haha.

6 maanden geleden

Reactie op desmaxpom

Hoe snel was het bij je mama zichtbaar vroeger ? De babybuik is vaak iets e ...
Mijn moeder had al een ‘rond’ buikje met 10 weken

6 maanden geleden

Reactie op naomimarel

Mijn moeder had al een ‘rond’ buikje met 10 weken
Dan heb je lekker een babybuik toch? :-) en zoals hierboven is het zoals jij wil dat het is ♡ trots dragen !

6 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Was eerst zo onzeker en ergens misschien ook wel ongelukkig omdat ik al best vroeg een buikje kreeg (was voor de zwangerschap ook gewoon plat). Maar nu begin ik het steeds meer te waarderen! Lekker trots mee rondlopen hoor meis 😍👶🏼!