9 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb voor de bevalling 'Ina May's guide to childbirth'. Deze focust op de eigen kracht van het lichaam en dat het allemaal niet zo dramatisch pijnlijk is als andere media je doen geloven. Je lichaam weet wat het doet/doen moet.

5 maanden geleden

Ik heb ‘mama’en’ van Nina pierson, voor de vrouw die moeder wordt en ‘positief over bevallen’ van Milli Hill(?). Beiden erg blij mee. Mama’en is wat meer op de spirituele kant gericht, maar wel onderbouwd met wetenschap, en het boek van Milli is gericht op de rechten en mogelijkheden bij bevallen. Allebei aanraders!

5 maanden geleden

Leest heel lekker weg, super informatief! Ik heb het boek voor vier euro (+verzendkosten) gescoord op vinted

5 maanden geleden

Super fijne boeken tips, ik heb gelijk de boeken van nina pierson en Ina may besteld, dus ben benieuwd. Hebben jullie nog meer tips? Over natuurlijk bevallen en spirituele benadering spreekt mij erg aan.

5 maanden geleden

Misschien ook tips voor boeken voor de aanstaande papa? Ik zit even wat te zoeken op internet, maar ik vind vooral boeken vol stereotypes (bijna vrouwonvriendelijk) geschreven voor een vader uit de jaren 50... iemand met een tip voor een iets fijnere boeken?

5 maanden geleden

Reactie op Moekje2be

Super fijne boeken tips, ik heb gelijk de boeken van nina pierson en Ina ma ...
Je zou een cursus hypnobirthing kunnen doen?

5 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Je zou een cursus hypnobirthing kunnen doen?
Toevallig heb ik me hier al voor ingeschreven haha, 4 cursusdagen en morgen is de eerste, ben super benieuwd. Heb jij deze ook gedaan?

5 maanden geleden

Reactie op Moekje2be

Toevallig heb ik me hier al voor ingeschreven haha, 4 cursusdagen en morgen ...
Nee, maar zit er wel aan te denken. Ik las erover in m'n boek Van buik tot baby en sluit wel aan bij wat ik zou willen

5 maanden geleden

Geboorte vol vertrouwen vind ik een fijn en duidelijk boek! Door een verloskundige geschreven.