4 Reacties

7 maanden geleden

Helaas heb ik het zelfde gehoord bij 10 weken, ik kan me heel erg in jou verhaal vinden ♥️ Ik wacht nog op een afspraak telefoontje van de Gynaecoloog. Maar de verloskundige zij tegen mij nu je weet dat het hartje niet meer klopt kan je zelf de miskraam op gang laten komen. Ik kies liever voor pillen ( hoe sneller en hoe beter voor het verwerken hiervan) Ik hoop voor jou dat het snel komt, veel sterkte ✨

7 maanden geleden

Reactie op Marr27

Helaas heb ik het zelfde gehoord bij 10 weken, ik kan me heel erg in jou ve ...
Het bloeden is sinds gister begonnen. Nu duimen dat het zich inderdaad van zelf doorzet.

6 maanden geleden

Hoi meiden, ik heb helaas hetzelfde meegemaakt met 8+2, op de eerste twee echo’s een kloppend hartje gezien, op de laatste echo klopte het hartje te langzaam… en een week geleden op de echo gezien dat het hartje niet meer klopte. Toen ervoor gekozen om af te wachten maar ik kan niet tegen onzekerheid dus woensdag de VK gebeld of ik medicatie kon krijgen. Ben gister bij de gynaecoloog geweest en heb daar het eerste tabletje ingenomen. Tot op heden doet het nog niks. Heb ook medicatie mee naar huis genomen die ik zo ga inbrengen… dus ben onwijs benieuwd. Hoe gaat het met jullie? Inmiddels al een oproep gehad van de gynaecoloog? Ik vind het prettig dat ik niet de enige ben en hoop dat ik er met jullie over kan praten 😊

6 maanden geleden

Hoi lieve vrouwen, hoe gaat het nu met jullie? Wij hebben maandag bij de termijn echo ook het nieuws gekregen dat het hartje met 8+5 is gestopt met kloppen.. :’( ik heb er tot nog toe voor gekozen om het af te wachten, maar heb begrepen dat vanaf dat het hartje gestopt is dat het tot 8 weken kan duren.. dus weet niet of ik dat mentaal aankan.. wellicht besluit ik later nog anders.. Veel sterkte allemaal❤️