14 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb gehoord dat de hemnes kast van ikea heel erg fijn en ruim moet zijn!
6 maanden geleden
Een brede kast met lades is goed genoeg. Wij hebben een fijne gevonden via marktplaats. Vooral stevig is handig, verder niet te druk om maken.
6 maanden geleden
Ik zou gewoon naar een babywinkel gaan. Babypark, prenatal, babydump. En dan lekker kijken, voor laten lichten en proberen wat fijn staat. :)
6 maanden geleden
Als je liever voor wat meer persoonlijkheid gaat zou ik eens kijken bij firma zoethout!
6 maanden geleden
Wij hebben de hemnes grote kast voor ons zoontje nu. Heel fijne kast en goede hoogte. Alleen ging mij het schuin verschonen toen hij groter werd opbreken en kreeg enorme onderrug klachten. Nu verschonen we recht en rugklachten zijn over. Hij is wel lekker ruim wij hebben nooit een kledingkast nodig gehad.
6 maanden geleden
Reactie op Ellen9023
Wij hebben de hemnes grote kast voor ons zoontje nu. Heel fijne kast en goe ...
Hier waren wij ook bang voor inderdaad, daarom heeft mijn man er een ander blad opgemaakt zodat het verschoningskussen ook recht kan liggen. Fijn te lezen dat dit waarschijnlijk niet voor niets gemaakt is
6 maanden geleden
Reactie op Lav208
Waarom is de hemnes niet fijn? Snap dat het persoonlijk is uiteindelijk maa ...
Ik denk dat de hemnes best fijn kan zijn. Alleen diegene die ik ken die hem allebei hebben, maken er zó een zooi in. Dat ik hem daarin in mijn hoofd altijd gewoon minder vind. Al weet ik dat dat bij ons niet het geval was geweest, toch kan ik het niet loslaten dat ik hem daarom rommelig vind😂
En wij moesten hem teveel op gaan pimpen om hem aan onze smaak en hoogte te laten voldoen. Man wilt ook recht verschonen dus dan hadden wij er ook een ander blad op moeten maken enzo, terwijl we ook een commode zagen die al kant en klaar helemaal aan onze wensen voldeed! Vonden wij makkelijker, er moest al zo veel andere dingen gebeuren🤭
6 maanden geleden
Reactie op BabyboyL
Ik denk dat de hemnes best fijn kan zijn. Alleen diegene die ik ken die hem ...
Haha die zooi.
Mijn vrouw houdt het geordend. Zij had zelfs per maat met een dymolettertang de maten op de la (aan de binnenkant) geplakt, zodat niemand (kraamverzorgster en ik) hoefden te zoeken naar de goede maat.
Je hebt bij de primark ook verdeelbakjes die erin passen waardoor het geordend is.
Nu staat de Hemnes kast in de nieuwe baby kamer en heeft ons zoontje een kleiner verschoontafel. We zijn nog opzoek naar een leuke, betaalbare kledingkast. Maar dat is ook vrij lastig!
6 maanden geleden
Reactie op Nancy 86
Haha die zooi.
Mijn vrouw houdt het geordend. Zij had zelfs per maat met e ...
Hahha ik herken mijzelf in jouw vrouw! Zo heb ik het ook gedaan, en ook verdeelbakjes bij de ikea. Maar helaas zag ik bij familie en vrienden dat zij het niet konden in hun hemnes commodes.. terwijl zij allemaal erg opgeruimd ook zijn! Dus vandaar dat ik hemnes en zooi niet los van elkaar kan zien. Niks tegen de hemnes dus daarbij, maar ze zijn in elkaar nu gewikkeld😂 En bij ons verschonen dus niet handig en geen plek voor een ander verschoonplekje toendertijd.
Betaalbare en nette kledingkasten zie ik zelf wel regelmatig via marketplace! Moet wel net je stijl/smaak bij zitten, maar wellicht het kijken waard?