18 Reacties
één maand geleden
Wil je heel veel sterkte wensen! Hopelijk mag er veel bezoek langskomen🥰
één maand geleden
Ahh wat balen meid! Een ziekenhuis mag jou niet daar houden als jij anders wenst. Wellicht kun je bespreken of ze jouw kunnen monitoren op afspraak. Vriendin van me had zwangerschapsvergiftiging en die kreeg een mobiele ctg oid en mocht daarmee naar huis. Misschien niet voor alle weken maar er is altijd een middenweg, want jouw mentale gezondheid is ook belangrijk. Bespreek je opties, mama en kind zijn nummer 1!
Sterkte ❤️
één maand geleden
Reactie op sterre1996
Wil je heel veel sterkte wensen! Hopelijk mag er veel bezoek langskomen🥰
Ja dat mag gelukkig wel! 😊 Ben nu al een schema aan het maken wie wanneer wil, haha 😅
één maand geleden
Reactie op RianC
Ahh wat balen meid! Een ziekenhuis mag jou niet daar houden als jij anders ...
Ja, gelukkig ben ik niet aan bed gebonden & mag ik wel wandelen naar het restaurant enzo.
één maand geleden
Sterkte!! Netflixen, lezen, ik snap dat je liever thuis was geweest maar je bent nu wel veilig in het ziekenhuis mocht er iets zijn
één maand geleden
Ook met 35 weken hoge bloeddruk, hoge buikpijn en wat eiwitten in de urine. Uiteindelijk mocht ik naar huis nadat ze PE hadden uitgesloten.
Bloeddruk is een moment opname, rest vd week was het weer laag bij mij en de buikpijn ging weg.
Hopelijk dat hetzelfde zal gebeuren voor jou, zodat je in alle rust thuis bevalling kan afwachten.
Veel succes, het komt in ieder geval hoe dan ook goed met jullie tweeën!
één maand geleden
Reactie op maanbloem
Ook met 35 weken hoge bloeddruk, hoge buikpijn en wat eiwitten in de urine. ...
Ergens heb ik deze hoop ook! 😊
één maand geleden
Ik heb 4 weken in het ziekenhuis gelegen met de vergiftiging en ben op dit moment met een thuis opnamen dus elke dag maak ik thuis een ctg en daarna belt het ziekenhuis om het te bespreken. Want na 4 weken kwamen de muren op me af🫣
één maand geleden
Reactie op EerlijkeWolf394920
Ik heb 4 weken in het ziekenhuis gelegen met de vergiftiging en ben op dit ...
Pfoeeeh zeg! Mag ik je berichtje doen?
één maand geleden
Reactie op Boe-metje-1997
Pfoeeeh zeg! Mag ik je berichtje doen?
Dat mag hoor
één maand geleden
Pff, veel sterkte de komende tijd! Gelukkig ben je in goede handen, maar thuis zijn is natuurlijk veel fijner.
Ik ben vandaag ook opgenomen in het ziekenhuis, had vanmorgen helderrood bloedverlies. Ze hebben toen wat onderzoekjes gedaan en het bleek wel afkomstig te zijn van de baarmoeder. Maar niet duidelijk wat de oorzaak precies is. Er is geen activiteit verder wat duidt om een nadere bevalling, maar blijkbaar kan dat bloed wel wat in gang zetten. Ben precies 34 weken vandaag. Ze gaan het niet proberen te rekken mocht het komen. Ik hoop dat ze nog even blijft zitten. Moet sowieso vannacht blijven (ze hebben liever dat ik hier ben dan thuis, mocht er wat gebeuren), en ik moet bedrust houden, het is nog niet duidelijk wanneer ik weer naar huis mag.
één maand geleden
Pff, veel sterkte de komende tijd! Gelukkig ben je in goede handen, maar th ...
Hopen dat je weer lekker huis mag & de bevalling nog even op zich laat wachten!
één maand geleden
Update: ik heb het HELLP syndroom en ben dus echt zieker dan ik mij voel :(
één maand geleden
Update: ik heb het HELLP syndroom en ben dus echt zieker dan ik mij voel :( ...
Dat moet schrikken zijn zeg :(
Proberen ze het nog wel zo lang mogelijk te rekken?
Heel veel sterkte in ieder geval!
één maand geleden
Update: ik heb het HELLP syndroom en ben dus echt zieker dan ik mij voel :( ...
Oh nee :( wat shit!
Ik heb dit ook gehad bij onze eerste dochter met 37 weken. Voelde me toen gelukkig niet ziek. Uiteindelijk een vlotte bevalling gehad en alles is goedgekomen, dat hoop ik ook voor jou🙏🙏
één maand geleden
Dat moet schrikken zijn zeg :(
Proberen ze het nog wel zo lang mogelijk te ...
Rekken tot 37 weken, dan inleiden. Maar als er ook maar 1 ding is dat gevaar is voor mij of baby, eerder halen.
één maand geleden
Reactie op Veer1503
Oh nee :( wat shit!
Ik heb dit ook gehad bij onze eerste dochter met 37 wek ...
Ja, ik voel me ook niet ziek! Dus hoop dat dat zo blijft tot in ieder geval 37 weken.