7 Reacties
7 maanden geleden
Hoi Lina, ik heb 5 april precies hetzelfde meegemaakt bij mijn verloskundige. Vocht rondom de baby & dikke nekplooi. Verloskundige was niet heel positief. Wij zijn ook doorgestuurd naar radboud 5 dagen na deze echo. Op deze echo was het vocht al veel minder, vlokkentest gedaan en daarvan hebben we begin van deze week een eerste goede uitslag gehad. De 4 meest voorkomende syndromen zijn al uitgesloten. Er is nog hoop! Hoe is het bij jou? 🙏
6 maanden geleden
Wat een hoop onzekerheid en angst. Verschrikkelijk. Hopelijk krijgen jullie snel meer antwoorden en hopen op een wonder, dat het meevalt.
6 maanden geleden
Hi Lina!
Wij hebben tijdens onze termijn echo met 11+1 ook hetzelfde nieuws gehad. 3 dagen later naar het ziekenhuis en ook daar zagen ze hetzelfde. Een nekplooi van 4,5 en ook vocht rond de longetjes en de rug. Wij proberen positief te blijven want ik voel mij verder goed en ik heb ook het gevoel dat het misschien nog goed kan komen. We hebben ook geen vlokkentest gedaan en voor nu willen we ook geen vruchtwaterpunctie. Wie weet denken we daar over een aantal weken anders over maar het kindje voelt het ook als je stress hebt. Dus ik probeer ons kindje nu veel liefde en aandacht te geven en het vertrouwen in hem/haar te hebben om dit zelf op te lossen. Sterkte lieverd 🩷