62 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Oeh deze ken ik niet, kan deze alleen geluisterd worden met oordopjes of oo ...
Alleen met oortjes ja… dat is beetje vervelend, maar m’n vriend en ik liggen altijd bij elkaar als we luisteren ☺️ dus oortjes zijn voor nu voldoende, je zou ook kunnen opslaan op een usb.. maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

3 maanden geleden

Vandaag met 14+2 voor het eerst het hartje gehoord. Wat bijzonder en het was eerst best even zoeken. Moest ook wat harder drukken dan dat ik verwacht had.

3 maanden geleden

Welke Doppler hebben jullie gehaald? ik wil graag 1 halen maar weet echt niet welke

3 maanden geleden

Zijn er mensen die het hartje ook niet kunnen vinden? Ik ben nu 14+3..

3 maanden geleden

Zijn er mensen die het hartje ook niet kunnen vinden? Ik ben nu 14+3..
Bij mij vaak links boven schaambot echt nog laag hoor.

3 maanden geleden

Zijn er mensen die het hartje ook niet kunnen vinden? Ik ben nu 14+3..
Ik ben 14+5 en het lukt mij nog steeds niet. Dit is overigens nr 3, dus je zou denken dat ik het moet weten…

3 maanden geleden

Reactie op Novemberbaby5

Bij mij vaak links boven schaambot echt nog laag hoor.
Daar is die van mij ook 😁 links en inderdaad laag.. net boven het bot. En dan vaak met de Doppler best nog druk opzetten naar beneden (richting bot) gericht. Zo vind ik het elke keer binnen paar seconden.

3 maanden geleden

Heb gemerkt dat het ook echt verschilt per doppler of je hem vroeg kan vinden of niet. Ik heb een angelsound en honeyy en met de angelsound vond ik hem vanaf 11+4 al duidelijk, honeyy nog niet die lijkt minder sterk te zijn.

3 maanden geleden

Hoe is het met de dames hier? Al gelukt om de baby te vinden 🥰

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Hoe is het met de dames hier? Al gelukt om de baby te vinden 🥰
Yes,tot nu toe 3x gedaan en 3x direct gevonden 😍😍😍. Nu hopen dat ik de kleine snel duidelijk zelf ga voelen! Hoe is dat bij jullie?

3 maanden geleden

Hier heb ik inmiddels ook al 2x de baby gevonden op de doppler🥰, vanochtend nog even geluisterd met de grote zus zo leuk hoe bewust ze het nu meemaakt

3 maanden geleden

Reactie op Tnijland

Hier heb ik inmiddels ook al 2x de baby gevonden op de doppler🥰, vanochten ...
Wij toevallig vanmorgen ook, voor t eerst dat het meteen met er opzetten raak was. Normaal ist wel even zoeken. Zo leuk he! Ik kan niet wachten tot de eerste echte schopjes ook weer

3 maanden geleden

Ik heb telkens mijn eigen hartslag die ik hoor 😅

3 maanden geleden

Het is hier eindelijk gelukt!

3 maanden geleden

Reactie op skimmies

Yes,tot nu toe 3x gedaan en 3x direct gevonden 😍😍😍. Nu hopen dat ik de k ...
Zo leuk!! 🥰 Jaa daar kijken we allemaal naar uit! Kan ook niet wachten… soms denk ik.. voel ik hem lichtjes.. soort belletjes, maar twijfel nog te hard.. 😅 Zo bijzonder om thuis even naar het hartje te kunnen luisteren.. tijdens het luisteren hoor ik hem wel bewegen 😍 dan gaat die even weg van de Doppler en komt die daarna weer terug of hoor ik tikjes enz 🙈🤭

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Zo leuk!! 🥰 Jaa daar kijken we allemaal naar uit! Kan ook niet wachten… s ...
Haha precies dat, even de andere kant op zwemmen en weer terug! Zo grappig dit. De belletjes zijn er heeel sporadisch. Hopelijk snel de "echte" schopjes. Wanneer ben je uitgerekend?

3 maanden geleden

Hoe groter ze word hoe groter het gebied word waar haar hartje zit! Rond 12 weken had ik het hartje altijd gelijk, nu is het gebied wat groter om de doppler te houden en ligt ze elke keer anders. Maar wat is ze druk in mn buik, heerlijk om dat te horen 😍 kan niet wachten tot ik haar kan voelen. Morgen 18 weken en achterliggende placenta

3 maanden geleden

Reactie op skimmies

Haha precies dat, even de andere kant op zwemmen en weer terug! Zo grappig ...
26 November. ☺️ jij?

3 maanden geleden

Reactie op annabel021998

Hoe groter ze word hoe groter het gebied word waar haar hartje zit! Rond 12 ...
Ja, heb nu soms echt wel de tijd nodig om hem te vinden.. hoor wel allemaal trapjes en bewegingen en in de verte de hartslag 😅 lekker druk mannetje iig 😍 nu 17w