42 Reacties

5 maanden geleden

18 april de eerste echo馃槄 ik wacht al bijna 4 weken hahaha

5 maanden geleden

Reactie op julia27112002

18 april de eerste echo馃槄 ik wacht al bijna 4 weken hahaha
Pfff zolang al 馃槵 hoeveel weken ben je verwacht je?

5 maanden geleden

Ik heb 17 april mijn eerste echo staan dan ben ik volgens mijn berekening 7+6 weken zeanger. Ik kan ook echt niet meer wachten van de spanning of alles wel goed is. Maar ik probeer er positief in te blijven staan.

5 maanden geleden

Ik heb 22 april onze termijnecho, ik ben dan 10 + 4 als het goed is. Mijn vitaliteitsecho was echter al met 6 + 5 dus heb nu het idee dat ik nog z贸 lang moet wachten 馃ゲ De meeste krijgen die echo natuurlijk rond de 8 weken maar omdat ik hem dus al heb gehad mag ik niet tussendoor nog terug komen. Ik probeer heel erg positief te blijven en te genieten!

5 maanden geleden

Hier 19 april de eerste echo ben dan 8+5. Ben het wachten nu wel zat, wel meer duidelijkheid/zekerheid Ik heb wat kleine kwaaltjes. Zere borsten, af en toe misselijk, lekker opgeblazen en vermoeid

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Pfff zolang al 馃槵 hoeveel weken ben je verwacht je?
De teller zegt 8+5 op 18 april, heb al zeker 2 weken krampen af en toe en in de ochtenden lekker misselijk haha

5 maanden geleden

Hier 22 april de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening zou ik op dat moment 8+5 ver moeten zijn. Ik merk dat ik nu rustiger en geduldiger ben dan bij m'n eerste, maar ik kijk er zo naar uit. 馃グ

5 maanden geleden

17 april heb ik de eerste echo, ik verwacht dan 8+2 te zijn. Zo spannend. Maar begint eindelijk een beetje op te schieten voor mijn gevoel.

5 maanden geleden

Ik heb 22 april onze termijnecho, ik ben dan 10 + 4 als het goed is. Mijn v ...
Ik heb 19 april de termijnecho en zou dan 11+6 zijn. Ik heb de vitaliteitsecho bij 7+5 gehad. Ik tel ook echt af!

5 maanden geleden

K heb 16 april eerste echo 馃ス

5 maanden geleden

Reactie op kussmiesjeee

K heb 16 april eerste echo 馃ス
K zou dan 8+2 zijn馃

5 maanden geleden

Reactie op Lindebloesem

Hier 22 april de eerste echo. Volgens mijn eigen berekening zou ik op dat m ...
Haha grappig ik had het dus echt andersom. Bij mn eerste was ik veel relaxter dan bij de tweede. Maar komt omdat ik nu ook meer last heb van dingen die ik toen niet had. Wat maakt dat ik me soms afvraag of het dan wel goed gaat. 馃ぃ terwijl deze kwaaltjes horen er ook gewoon bij.

5 maanden geleden

Reactie op Jsp94

Hier 19 april de eerste echo ben dan 8+5. Ben het wachten nu wel zat, wel ...
Begrijp het helemaal!

5 maanden geleden

17 april eerste echo zou dan 8+5 zijn 馃ス鉂わ笍 ik merk wel dat ik mij erg druk maak ondanks dat dit al mijn derde zwangerschap is 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op L.Cats

17 april eerste echo zou dan 8+5 zijn 馃ス鉂わ笍 ik merk wel dat ik mij erg druk ...
Tis ook zoo spannend. Ook als je meerdere z2angwrschappen gehad hebt. Ik heb er nu juist mwer last van dan bij de eerste, omdat ik toen nog niet wist wat me allemaal te wachten stond en was alles nieuw. Nu weet ik wat mij te wachten staat en reageerd mijn lijf al anders op deze zwangerschap dan bij de eerste. Wat mij juist verward en onzeker maakt 馃槄 dus ervaar nu meer spanning dan bij de eerste

5 maanden geleden

Ik heb ook mijn eerste echo de 23ste!! Zo spannend , dit is de eerste keer zwanger!! Ik heb weinig kwalen ( afkloppen) al heeft dat misschien ook te maken met hoe vroeg het nog is ..? Ik voel me totaal niet misselijk, merk wel dat ik sterke reuk heb en gespannen tepels... We wilden echt graag zwanger worden, ik heb zelfs moeroedresi gedronken een Surinaams kruidendrankje om mijn baarmoeder te reinigen en verhogen vruchtbaarheid. ( Hier moet je natuurlijk ook in geloven anders werkt het niet ) mijn vriend wou graag dat ik dit dronk .. ik ben ergens wel bang dat ik het gedronken heb terwijl ik net twee weken zwanger was ? Maar hier komen we achter bij de echo

5 maanden geleden

Ik heb 22 mijn eerste echo 馃グ duurt me veels te lang... 馃槶

5 maanden geleden

Reactie op Mmls

Ik heb ook mijn eerste echo de 23ste!! Zo spannend , dit is de eerste keer ...
Ooee zo leuk!!! Hoever denk je te zijn nu? Bij de eerste zwangerschap had ik ook geen klachten! Daarom vraag ik me af of het nu wel goed is door de klachten die ik heb 馃槄 maar de verloskundige zegt dat het normaal is wat ik voel dus zal dan wel goed zijn 馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op Kruumelke

Ik heb 22 mijn eerste echo 馃グ duurt me veels te lang... 馃槶
Herken het gevoel! Bestaat er een tijdmachine馃ぃ

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Ooee zo leuk!!! Hoever denk je te zijn nu? Bij de eerste zwangerschap had ...
Jaa zeker leuk ik ben tussen de 5 en 6 weken maar ik heb geen idee hoeveel dagen !! Ik denk dat het geslacht van de baby te maken kan hebben met de symptomen wat ik zover lees en van andere moeders hoor.. maar het zal er allemaal bijhoren en probeer je maar niet te druk te maken !! Komt allemaal goed !! En sterkte met je klachten 馃惀