42 Reacties

5 maanden geleden

Hoi! Toevallig vandaag een afspraak gemaakt en ook 23 april de eerste echo!! Duurt helaas echt nog lang. Ik heb weinig klachten, wat me tegelijkertijd ook weer onzeker maakt..

5 maanden geleden

Reactie op Mmls

Jaa zeker leuk ik ben tussen de 5 en 6 weken maar ik heb geen idee hoeveel ...
Hoelaat heb je de 23e echo? Ik om 1900 uur. Ik ben net wakker geworden van hele intense dromen en ben kotsmisselijk 🫣 bleghh... wij zullen dan ong even ver zijn! Ben benieuwd wanneer jou uitegerekende datum dadelijk is 😋 en ook de definitieve van mij.

5 maanden geleden

Reactie op Linn1997

Hoi! Toevallig vandaag een afspraak gemaakt en ook 23 april de eerste echo! ...
Ooeee zoo leuk! 13 dagen nog 🙏 ben al lekker aan het aftellen🤣 ben net een kind die de dagen aftelt tot zn verjaardag🤭

5 maanden geleden

Hii ik ben 6 weken nu, en dit is eerste keer dat ik zwanger ben na een lange traject achter de rug. Ik vind dit zo onzeker allemaal, ik had vanochtend een heftige lage rugpijn en gedurende dag aan de rechterkant een zeurende rugpijn. Herkent iemand dit? Ik ben gaan googlen (wat misschien niet zo verstandig is🙈) en las dat het dan BBZ kan zijn.. maak mezelf een beetje gek! Hoor graag of meerdere dit hadden en dat het niks aan de hand was. Mijn echo staat 22 april gepland dan zou ik 7+5 zijn. Die wachten duurt me echt zo langgg🫣

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Hoelaat heb je de 23e echo? Ik om 1900 uur. Ik ben net wakker geworden van ...
Ik heb de echo om half 3 smiddags !! Jaa we zijn denk ik ook rond dezelfde tijd wat leuk , Ik laat je weten !! Jij mij ook ? 🤩 Oh heel herkenbaar die intense dromen maar het misselijk zijn niet ik ben echt totaal niet misselijk en heb eigenlijk weinig klachten verders hoop dat het zo blijft.. ja volgens mijn berekening zal in rond 4 -5-6 december uitgerekend zijn maar afwachten tot echo 😁

5 maanden geleden

Reactie op Linn1997

Hoi! Toevallig vandaag een afspraak gemaakt en ook 23 april de eerste echo! ...
Wat leuk !! Ik heb ook weinig tot geen kwaaltjes, elk lichaam is anders, ik denk niet dat je je druk hoeft te maken hoor !! We zijn juist geblessed met weinig kwaaltjes 🤩 zo zie ik het

5 maanden geleden

22 april ook mijn eerste echo!! Volgens de berekening dan 9+3.. voel me tot nu toe niet echt zwanger🙈 mag denk ik in mijn handjes knijpen wat betreft kwaaltjes want dat is op soms wat vermoeidheid na, en op en af gevoelige borsten.. niet aan de orde bij mij. Waardoor ik soms denk van..”ben ik wel zwanger”

5 maanden geleden

Reactie op Mmls

Ik heb de echo om half 3 smiddags !! Jaa we zijn denk ik ook rond dezelfde ...
Zeker laat ik je het weten!! Ik krijg dinsdag nu al een echo bij mn collega, omdat ik veel bruin verlies heb. Dus onofficieel heb ik as dinsdag al een echo en officieel is die 23 april 🤣

5 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

Zeker laat ik je het weten!! Ik krijg dinsdag nu al een echo bij mn collega ...
Spannend succes!!! 🐥 Ook dinsdag laten weten !!🙌

5 maanden geleden

Reactie op Mmls

Wat leuk !! Ik heb ook weinig tot geen kwaaltjes, elk lichaam is anders, i ...
Bij mn eerste zwangerschap had ik ook nauwelijks tot geen kwaaltjes. En ik genoot ervan! Al snap ik ook de onzekerheid. Ik had toen ook soms het gevoel van is het wel werkelijkheid of droom ik het. Nu heb ik geen twijfel want voel van alles 🤣

5 maanden geleden

Hoi, Ik heb mijn echo 15 april a.s maandag vind het spannend!! Succes ladies🙂😃

5 maanden geleden

Reactie op kimberleyS1988

Hoi, Ik heb mijn echo 15 april a.s maandag vind het spannend!! Succes la ...
Ooee echt aftellen he 😱🥰

5 maanden geleden

18 april termijnecho ☺️

5 maanden geleden

22 april om 18.15u eerste echo 🙏🏼🍀🩷💙 8.2 volgends mij eigen berekening

5 maanden geleden

Maandag 22 april de 13 weken echo 🥰 Ben dan 12+5

5 maanden geleden

Ik was vandaag zó zenuwachtig, maar alles zag er goed uit, hartje klopte en de berekening klopte precies met mijn eigen berekening: 7+5 🥰💛 volgende echo staat gepland op 15-05 😍

4 maanden geleden

Super bijzonder en mooi onze eerste echo bij 7 weken !! Volgende echo op 14mei ❤️❤️

4 maanden geleden

Mijn afspraak op 22 april werd geannuleerd en ging in de plaats daarvan vandaag door. 2.25 cm groot, exact 9 weken ver en volgens de gyneacoloog uitgerekend op 18 november. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Lindebloesem

Mijn afspraak op 22 april werd geannuleerd en ging in de plaats daarvan van ...
Hoi, wat gek dat je 18 november uitgerekend bent als je precies 9 weken bent (gister dan) Ik ben precies even ver als dat jij bent en ben 27 november uitgerekend.. haha wat klopt er nou wel en wat niet?

4 maanden geleden

Hoi, wat gek dat je 18 november uitgerekend bent als je precies 9 weken ben ...
Ik denk dat de gyneacoloog rekening houdt met de vorige zwangerschap. Daar heb ik met 38+5 een spontane bevalling gehad van een meisje dat toen al 3kg620 woog. Hij beweert dat de tweede meer kan gaan wegen en dan ook wat vroeger zou kunnen komen. 🤷‍♀️ Ja, ik vond het ook gek, ik kwam met m'n eigen berekening geteld vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie uit op 28 november. 😅