15 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat een meerijdplank voldoende is voor even maar met een dagje uit is een buggy erbij of zon duo wagen wel handig! Ik ben nu zwanger van de 2e en haal geen duo omdat mn dochter meestal loopt tenzij we een hele dag op pad zijn, dan zit/ slaapt ze weleens in de buggy. Dan ben ik ook nooit alleen dus dan kan de baby in de kinderwagen en zij in de buggy geduwd worden.

3 maanden geleden

Licht aan het kindje mijn kleine van toen ze zusje kwam liep al echt veel en eiglijk dagje weg liep meneer zelfs alles al hadden wel een extra buggie bij maar hebben hem eiglijk niet gebruikt hahah

3 maanden geleden

Ons dochtertje is nu 2 en ben zwanger van de 2e. Laatst een dagje naar toverland geweest en dan nemen wij al niet eens meet een buggy mee. Mevrouw loopt toch het liefst en als ze moe is gaan we gewoon met zijn allen even ergens zitten... Ligt ook een beetje aan je kind en aan jezelf denk ik. Wij hebben haar bewust zo snel mogelijk zo veel mogelijk laten lopen, dus ze is niet snel moe van het lopen. En mocht dat wel zo zijn, dan kun je altijd nog zoals anderen aangeven een losse (opklapbare) buggy erbij gebruiken. Dagjes uit ben je meestal toch met zijn twee volwassenen om achter een wagen te lopen. En voor kortere stukjes kunnen ze zeker al prima zelf lopen. Wij hebben zelf trouwens een easywalker harvey. Die zou eventueel wel uit te breiden zijn naar duowagen, maar wij hebben hem toen gekozen omdat hij ècht heel makkelijk in en uit te klappen is met 1 hand

3 maanden geleden

Onze dochter is 2,5 en loopt al een tijdje echt zelf als we dagjes weg zijn. Meestal gaat de wagen alleen mee als opslag voor jassen en tassen😂 ik wil misschien wel een meerijdplankje halen voor erbij maar een duo wagen zou bij ons overbodig zijn. Als de baby er is dan is ze ook al 3.

3 maanden geleden

Mijn zoon is net 2 geworden en loopt vaak het grootste deel zelf. Ik lees hier veel mensen over dagjes uit, geen idee of hij daar ook veel mee zou lopen. Maar in het dagelijkse leven loopt hij gewoon naar de supermarkt of gewoon de dagelijkse wandeling zelf. Wij gaan wel een meerijdplankje kopen voor aan de wagen, mocht hij dan een keer moe zijn tijdens het lopen kan hij toch even zitten. Maar goed, je moet dan wel dus echt heel bewust wachten met een tweede. Wat je in de praktijk ziet is dat vrouwen van te voren denken dat er een x aantal kwa leeftijd tussen gaat zitten en dat ze dan veel eerder alweer in verwachting zijn.

3 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zoontje een cybex gekocht. Met 2,5 jaar werd hij grote broer. Hij is al vrij lui van zichzelf maar door zijn baby zusje wilde hij ook meer in de kinderwagen, speentje in, flesje met melk etc. Dat was zijn manier van aandacht vragen. Ik heb in alle haast een donkey 3 veelste duur van marktplaats gehaald. (Dat ding was eigenlijk al versleten. Maar zat ook vol met hormonen en mijn nesteldrang was in point.) een meerijplankje leek mij onhandig omdat ik vrij kort ben waardoor er weinig ruimte tussen de stang en het ligbakje zit. Dus de eerste 3 maanden zou ik sowieso daar mee gepriegel hebben waarvoor ik alsnog voor een dubbele kinderwagen gekozen heb. Nu heb ben ik in verwachting van de derde en heb ik onlangs de cybex ‘s Gazelle aangeschaft. Puur omdat ik de Bugaboo donkey niet zo fijn vind qua in en uit klappen, het rijden en de stof. Dus kortom ik zit nu met 3 kinderwagens waarvan 2 op marktplaats staan. Bij mijn eerste zoontje had ik hier toch wel wat meer rekening mee gehouden achteraf gezien.

3 maanden geleden

Reactie op Monica36

Ik heb bij mijn eerste zoontje een cybex gekocht. Met 2,5 jaar werd hij gro ...
Ja, en ik wil dus het geen wat jij hebt meegemaakt eigenlijk voorkomen.. ik heb zelf een cybex priam al besteld in principe maar kan hem nog annuleren, iedereen om mij heen raadt dus wel de bugaboo aan dubbel, de gazelle s vind ik wat irritant omdat de babys op elkaar zitten..

3 maanden geleden

Bij ons was het niet nodig. De oudste was 2 (wel bijna 3) toen de jongste kwam. Hij liep zelf. Al toen hij net twee was trouwens. We hebben zelfs geen meerijdplankje gehad.

VRIEND

3 maanden geleden

Wij hebben een joovy Qool, te gebruiken mer 1, 2 of 3 kinderen. Voor de 3e kind is er een bankzitje. Kwaliteit is super aangezien ik zelf ook high end merken heb gehad zoals stokke en cybex. Eerste zoontje zat tm 4 jaar wel eens in de wagen met slecht weer of dagjes uit, 2e zoontje is nu 3,5 en zit er nog steeds in zo nodig.

3 maanden geleden

Iedereen in mijn omgeving loopt met een kinderwagen en een buggy. Dus was ik zelf maar aan het oriënteren voor een duowagen. Twijfel ook heel erg tussen de donkey en gazelle.. Maar ben dus een week geleden achter gekomen dat Bugaboo Kangaroo uitgaat komen (inline duowagen). Dat zal nog wel een aantal maanden duren, maar ik ga wachten voor de Kangaroo. Hoor toch wel van vele dat de Bugaboo kinderwagens veel fijner rijden.

3 maanden geleden

Iedereen in mijn omgeving loopt met een kinderwagen en een buggy. Dus was i ...
Hey, heb je ook een richting wanneer die ongeveer uit zal komen? Wat fijn dat je dit deelt, ik ga ook even onderzoeken! Anders blijf ik ook even wachten.

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Hey, heb je ook een richting wanneer die ongeveer uit zal komen? Wat fijn d ...
Dit is echt het enige wat er staat. Maar aangezien het toch november baby’s worden is het wachten waard voor nu😅 Je kan al enkele (korte) reviews oo YT bekijken :)

3 maanden geleden

Dit is echt het enige wat er staat. Maar aangezien het toch november baby’s ...
Ah okey, ik ga toch voor de bugaboo donkey 5 omdat ik graag de babys tegelijkertijd wil kunnen zien, en deze zit ook in 1 rij op elkaar.

3 maanden geleden

Reactie op Monica36

Ik heb bij mijn eerste zoontje een cybex gekocht. Met 2,5 jaar werd hij gro ...
Wat was irritant aan de stof van de bugaboo donkey als je dat nog herinnert?

3 maanden geleden

Reactie op Rensketje

Mijn zoon is net 2 geworden en loopt vaak het grootste deel zelf. Ik lees h ...
Of juist later, je weet het niet. Bij ons duurde het lang, ik ben blij dat ik er geen rekening mee gehouden heb bij de aanschaf van spullen. Onze zoon liep ook bijna alles vanaf 2, wilde ook niet meer ind e wagen. Ik deed hem soms alleen in de buggy in de stad als we wat winkels in moesten, dan was het wel heel handig.