7 Reacties

5 maanden geleden

Wij twijfelden bij ons vorige kindje over zon stoel, hebben afgesproken te wachten tot de baby er was en waren uiteindelijk blij dat we er geen gekocht hadden. Aangezien de baby in oktober is geboren, was het in de nacht fris en we moesten toch al naar beneden voor de fles, dam was het net zo lekker om onder het dekentje van de bank te kruipen, of lekker in je warme bed.. en nu komt ons 2e kindje in november dus zal het vergelijkbaar zijn. Natuurlijk altijd eigen keuze en misschien zijn er anderen die het heerlijk vonden, maar ik ben blij dat we niet zo'n stoel hebben gekocht.

5 maanden geleden

Wij hadden bij onze eerste dochter een teddystoel van de Jysk! Heel leuk en fijne stoel maar heel weinig gebruikt met voeden🙈 gebeurde toch meestal bij ons in bed

5 maanden geleden

Ik heb borstvoeding gegeven en ben dat nu ook weer van plan. Heb geen stoel kunnen vinden die fijn zat. Uiteindelijk veel in bed gevoed of op de bank met kussens ter ondersteuning. Leuningen van een stoel zaten voor mij altijd net op de verkeerde hoogte.

5 maanden geleden

In de eerste maanden hebben we onze kleine vooral in bed gevoed. De schommelstoel gebruiken we nu wel volop! Hij staat op z’n kamer en elke avond als hij naar bed gaat, zitten we samen in de stoel voor het flesje en een boekje. Dus ik zeg: ideaal maar bij ons pas na een paar maanden. Ik zou vooral letten op een goede rug- en zijleuning zodat je samen ontspannen kan zitten.

5 maanden geleden

Hier ook altijd in bed gevoed of op de bank. Misschien 2x in de stoel die ik daarvoor gedacht had 😅 M'n schoonzusje had de strandmode van ikea en vond die heel fijn 😉

5 maanden geleden

Ik plukte ze (bij beide kinderen) uit hun wieg/ledikant, liep terug naar onze eigen kamer en ging lekker warm onder de dekens zitten met 2 kussens in m'n rug. Ik deed een sok over het nachtlampje zodat er niet teveel licht was. Zeker als ze wat groter worden vind ik een stoel met leuningen echt heel irritant. Zeker als ze iets groter zijn past dat niet (met bv dan) en schoppen ze tegen die leuning, waardoor ze steeds half van de borst schieten.

5 maanden geleden

Ik heb die van quax veel gebruikt. Wel duurder maar we gebruiken hem nu ook met voorlezen nog:)