7 Reacties

6 maanden geleden

Top spul! 👍🏻

6 maanden geleden

Reactie op 1-Willeke

Top spul! 👍🏻
Ja mee eens. Kan het niet missen. Regelmatig terugkerende infectie, en dan gebruik ik er 1 of 2. Alleen op internet - en huisarts- is / staat er veel terughoudendheid in de zwangerschap. Eerste trimester is 1 malige capsule van 150 mg prima toegestaan. ( zegt laten site ook) Langdurig gebruik of herhaaldelijk wordt afgeraden. Ik zit er toch een beetje mee want heb nu een hardnekkige infectie en ben 13 weken. Heb er met 6 wk zwangerschap ook 1 moeten nemen. Ik weet dat anders de infectie alleen maar meer en meer uitbreid tot heel mn lichaam aan toe. Andere middelen helpen al jaren niet. Ben niet zo bang aangelegd ofso maar t zit toch in mn hoofd , of ik er schade mee aanbreng ja of nee. Wat denk jij ervan?

6 maanden geleden

Reactie op Sosaev

Ja mee eens. Kan het niet missen. Regelmatig terugkerende infectie, en dan ...
Ik bedoel Lareb website)

6 maanden geleden

Overleggen met je huisarts ipv op dit forum :-)

6 maanden geleden

Overleggen met je huisarts ipv op dit forum :-)
Nee dat heb ik gedaan en dat is per huisarts verschillend. Daarom vraag ik het juist hier onder eventuele mede gebruikers

6 maanden geleden

Ik kreeg het, bij 11 weken, niet voorgeschreven door mijn huisarts. Hij vond de mogelijke risico’s voor de embryo te groot..

6 maanden geleden

Ik zou bij onduidelijkheid vanuit de huisarts even vragen of die het met de gynaecoloog kan overleggen. Dan heb je meer duidelijkheid dan je hier op het forum krijgt.