6 Reacties

één maand geleden

Hey, precies het zelfde meegemaakt. Donderdag avond had ik ook opeens gebroken vliezen. Raakte in paniek dus ging direct naar het ziekenhuis ( woon zelf in 🇩🇪 ). Heb zelf ook geen weeën, ik moet ik ongeveer 3 weken in het ziekenhuis blijven ivm infectie gevaar. Ik krijg elke dag 3x antibiotica. (34+3 🥹 )

één maand geleden

Hey, precies het zelfde meegemaakt. Donderdag avond had ik ook opeens gebro ...
Awhh, hoe gaat het nu met je en de baby?

één maand geleden

Reactie op SR2905

Awhh, hoe gaat het nu met je en de baby?
Met de baby goed gelukkig, alleen wordt ik al depressief als ik er aan moet denken dat ik nog 2,5 week in het ziekenhuis moet blijven 🥲

één maand geleden

Ik ben inmiddels bevallen op 27sep van een meisje. Ik werd opgenomen omdat ik al weeën had in het sofia kinderzkh. Weeënremmers gehad en andere medicatie. Na andere halve dag hadden mn man en ik besloten dat me man 1x nachtje thuis ging slapen omdat ik stabiel was en geen weeën had. Wij wonen hier een uur vandaan. Hij was net 15min thuis en mn vliezen braken. Dus gebeld en kwam gelijk terug. Hij was net optijd. Had weeën storm en binnen 3u is ze geboren haha

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Zondag 12u vliezen gebroken en hopelijk morgen in de middag naar huis. Mijn vriend is internationaal chauffeur dus kan niet echt werken.v Hij heeft zorgverlof opgenomen omdat hij iedere dag mee naar de controles moet en t toch ieder moment ook kan starten. Misschien kan jouw vriend dat ook?

één maand geleden

Reactie op CharissaBK

Ik ben inmiddels bevallen op 27sep van een meisje. Ik werd opgenomen omdat ...
Van harte gefeliciteerd 🩷