5 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben 14 weken en toevallig vandaag ook even geen opgeblazen buik. Bu heb ik morgen een echo gepland staan ben zelf ook benieuwd of alles in orde is.. dnk toch dat het iets met darmen te maken heeft aangezien het kind nog erg klein is en je ook prima geen buik kan hebben

6 maanden geleden

Dit had ik ook hoor! Ook rond de 9,5 week. Een paar dagen later kwamen de symptomen weer terug, inmiddels bijna 13 weken en twee goede echo’s gehad in de tussentijd. Volgens mijn verloskundige is het heel normaal dat symptomen soms even meer of minder zijn. Kwaaltjes kunnen een fijne bevestiging zijn, dus logisch dat je er wat van schrikt als je ze even minder voelt. Zeker als het nog zo abstract is allemaal. Hoort erbij 🤗

6 maanden geleden

Geen zorgen hoor bij mij verdween het ook rond de 9 weken en voelde ik me best goed tot een paar dagen alweer merk ik weer dat ik misselijk word nu 12 weken het is per persoon denk ik gewoon verschillend ik heb inergeval een goede termijn echo gehad 😄

6 maanden geleden

Hier precies hetzelfde!

6 maanden geleden

Vandaag de echo gehad en alles in orde. De echo stond trouwens al ingepland. Deze heb ik niet ingepland om mijn zorgen weg te nemen. Blijkbaar kan je buikje dus in het begin nog minder opgeblazen zijn en is het niet echt iets om je zorgen over te maken. Wat betreft de symptomen, misschien nemen sommige dingen gewoon af met tijd. Bij mij ws dit wel het geval.