48 Reacties

6 maanden geleden

Gisteren droomde ik dat iemand mn kinderen wilde ontvoeren en vannacht was ik één van mijn kinderen (2 jr) vergeten thuis🙈

6 maanden geleden

Twee dagen voordat ik mijn positieve test in hadden had droomde ik dat ik mij ging testen en dit was echt een knal test, was zo bijzonder om dan na twee dagen echt zo’n test in handen te hebben ❤️

6 maanden geleden

Vannacht zat de maffia achter me aan, was de hele familie bij de eerste echo in een nachtclub en speelde ik in een Franse film met olifanten 😂. En dat was nog maar het laatste uurtje

6 maanden geleden

Reactie op YellowPistachio

Vannacht zat de maffia achter me aan, was de hele familie bij de eerste ech ...
HAHAHHAHAHHAAH

6 maanden geleden

Hier ook zulke realistische heftige dromen, idd ook begonnen aantal dagen voor het testen

6 maanden geleden

Ik droom echt al een paar dagen achter elkaar dat ik dan wat eet wat niet mag maar om te laten zien dat ik dan niet zwanger ben zodat mensen me niet door hebben. Elke dag eet ik wat anders. Echt heel raar dit.. 🤣🤣

6 maanden geleden

Ik droomde gisteren dat mijn kind al 1,5 was en dat ik mij ineens bedacht dat ik mijn ouders nog helemaal niet had laten weten dat ik überhaupt zwanger was. Dus ik snel met het kind naar mijn ouders, die heeelemaal beduusd waren 😅

6 maanden geleden

Wat een zoete dromen hebben jullie🫢 Hier juist krankzinnige nachtmerries die levensecht lijken. Vannacht nog dat er werd ingebroken en m'n kinderen werden vermoord. Of dat m'n dreumes wordt ontvoerd. M'n moeder is 19 maanden geleden overleden, droom steeds dat ze ineens weer leeft en nog een keer dood gaat.

6 maanden geleden

Ik droomde dat mijn opa en oma gingen emigreren. Ze stuurden mij cadeautjes op voor mijn verjaardag. Eenmaal wakker liep ik nog met mijn hoofd in de wolken een uur later besefte ik me ineens dat ze al jaren dood zijn....... De droom leek echt behoorlijk echt.....

6 maanden geleden

Reactie op HopeFaithLove4

Wat een zoete dromen hebben jullie🫢 Hier juist krankzinnige nachtmerries ...
Hahahahahaha dit heb ik dus ook, levens echt 😱

6 maanden geleden

Ik droom steeds dat ik vreemd ga? Echt super maf had dit eerst nooit 🥲

6 maanden geleden

Ik heb wel redelijk levendige dromen, maar niet bepaald 'gek' of noemenswaardig. Tot vannacht, ik ben deze ochtend echt huilend wakker geworden... Ik heb over twee dagen mijn eerste echo op 7+2 en ik kijk hier enorm naar uit. In mijn droom deze nacht was het al zover; ik had mijn echo, mijn partner stond naast mij, mijn ferti arts voerde de echo uit, ook echt alles in de praktijk was hoe het in het echte leven is. Geeft ze plots het nieuws: geen kloppend hartje en gestopt met groeien op 4+5 Het leek zo levensecht dat ik al huilend ben wakker geworden en ik met moeite besef dat het allemaal maar een droom was, best wel in paniek nu 🥲
Ik droomde vannacht dat al mijn haren uitvielen 😳

6 maanden geleden

Ik ben vannacht verongelukt met een bus waarvan de remmen kapot waren, zag allemaal gevechtsvliegtuigen het opnemen tegen een berg, was ontsnapt aan mijn ontvoerders waarvandaan ik vandaan moest vluchten, en vervolgens ook nog een geheime kamer in mijn huis ontdekt. Het was een drukke nacht kan je wel zeggen 😂

6 maanden geleden

Reactie op Mommy’94

Ik ben vannacht verongelukt met een bus waarvan de remmen kapot waren, zag ...
Wat een sensatie 😂

6 maanden geleden

Ik droomde dat ik bij de eerste echo zwanger ben van een drieling 😬 was zo mega realistisch! Morgen de eerste echo we gaan het zien 🤣

6 maanden geleden

Ik droomde dat mijn moeder ineens zwanger was (ze is 54..) 😂 En dat ik daar achter kwam door het per ongeluk in haar agenda te lezen hahaha

6 maanden geleden

Mijn dromen zijn juist omgekeerd. Waar ik eerder bijna dagelijks Stephen King-waardige dromen had, zijn ze nu heel geestig. Afgelopen nacht droomde ik dat ik koffie ging drinken met drie anderen. Geen idee wie het waren, maar één van de drie was Patty Brard. Zij wilde een eierpunch drinken, wat letterlijk bestond uit een paar rauwe eieren. Ze had meteen spijt, want blijkbaar was ze ook zwanger en bedacht zij zich dat ze geen rauwe eieren mag. De andere twee hadden hier vragen over en trokken meteen de conclusie dat Patty zwanger was. Ik was blij dat Patty sjaak was, want zo hadden ze geen aandacht voor mijn zwangerschap die ik nog aan het geheim houden was. Wat deed die vrouw in mijn droom 🤣

6 maanden geleden

Super leuk om te lezen dit topic! 😂 Ik heb gedroomd dat ik samen met Conor Mason (zanger van Nothing But Thieves) op pad was. Dat was erg leuk, aangezien ik groot fan ben. 😃 En in een andere droom moest ik een ferry in Amsterdam halen die ons in 3 dagen over open zee naar IJsland zou brengen. Onderweg zat je niet op de ferry, maar in stoeltjes achter de ferry, in het water. Je kreeg dan een wetsuit aan tegen de kou en er werd van je verwacht dat je in die stoeltjes gewoon ging slapen tijdens de nachten dat we onderweg waren. Ik was er niet zo enthousiast over en hoefde eigenlijk niet meer zo nodig naar IJsland.

6 maanden geleden

Ik ben trouwens elke nacht rond 03.00 - 04.00 uur wakker. Meer vrouwen die daar last van hebben?