48 Reacties

6 maanden geleden

Vannacht droomde ik dat m'n ouders gingen verhuizen (zijn gescheiden in 2003🤷🏼‍♀️ en mn moeder overleden augustus 2022). Het was een heel raar huis dat een soort van leek op de grot van de teletubbies en er was een hele rare slaapkamer die rond liep en 3 bedden naast elkaar. Ik was het er niet mee eens dat ik geen eigen kamer kreeg want ik zou Immers een baby krijgen. Ineens hingen er gordijnen die beetje rood/oranje waren en een lichtslang met kerstballen eraan. Het was echt zooooooooooo vaag

6 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Super leuk om te lezen dit topic! 😂 Ik heb gedroomd dat ik samen met Cono ...
Hahaha 😅😅

6 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Ik ben trouwens elke nacht rond 03.00 - 04.00 uur wakker. Meer vrouwen die ...
Ja hier, mijn zoontje slaapt eindelijk steeds vaker door. Maar ik ben heel regelmatig wakker. 3uur, 4uur, 5uur. En zo’n vreemde dromen! Kan me dit niet herinneren van vorige zwangerschap. Elke zwangerschap is anders zeggen ze dan 😅

6 maanden geleden

Reactie op Lynn23

Ik ben trouwens elke nacht rond 03.00 - 04.00 uur wakker. Meer vrouwen die ...
Ja hoor. Heb ik ook

Reactie op RunwayRapsody

Ja hoor. Heb ik ook
Ja hier ook!

6 maanden geleden

Leuk topic dit! Ik droom erg levendig al voor dat ik wist dat ik zwanger was en positief teste. De nacht voor mn positieve test gedroomd dat ik zwanger was.

5 maanden geleden

Vannacht droomde ik ook weer zo verschrikkelijk dat mijn dochtertje was overleden en we haar in haar doopjurkje(ze word binnenkort gedoopt) gingen begraven bij mijn ouders in de tuin. Veel te veel heftige dromen de laatste weken bah

5 maanden geleden

Oh ja! Nu droom ik sowieso al al enorm intens. Maar nu lijkt het nog gekker te worden. Ook zweet ik veel in de nacht hierdoor. Dat is dam weer wat minder. Maar het dromen vind ik niet erg, ben het gewend.

5 maanden geleden

Ik droom mijn hele leven al heel erg levendig en onthoud ook veel dromen haha! Maar ze gaan nu helemaal nergens over, óf het zijn hele heftige/enge dromen over mijn zoontje.🥺 Vannacht heb ik dan wel weer gedroomd dat, omdat ik geen carpaccio mag, ik een slang moest eten. Ik ben doodsbang voor slangen dus het was helll😂

5 maanden geleden

Mijn partner had vannacht gedroomd dat we een jongetje kregen. Ik droomde dit dezelfde nacht: Ons kindje was geboren, een meisje. We wilden na een aantal dagen lekker naar het water want het was mooi weer (zomer ipv winter 😂). Maar onderweg gaf ze aan honger te hebben, wij in totale paniek want nu moesten we voor het eerst zelf borstvoeding doen. Had ik blijkbaar nog nooit gegeven in die eerste dagen 😂. Ze had al tandjes, ging steeds harder huilen. Maar ik wilde even ergens rustig bij iemand thuis borstvoeding geven omdat het de eerste keer was (hoe dan 😂). Belden we mijn zus omdat we blijkbaar bij haar in de buurt waren. Maar die hadden de hele kamer vol zitten en wisten ook nog niet van de geboorte af. Mijn moeder was daar ook, helemaal teleurgesteld dat wij het niet hadden laten weten enz.

5 maanden geleden

Ik droom al een aantal dagen over mijn familie leden icm mijn ex 😟 hele nare tijd met hem meegemaakt en word helemaal bezweet wakker . Mijn schoonzus bleek zwanger van mijn ex en daarna ontvoerde hij mij naar een restaurant waar ik mezelf heb bevrijd toen een ander meisje aan tafel ook ontvoerd bleek te zijn .. buiten het restaurant stond de politie en mijn vriend en ik werd wakker omdat hij mij vast pakte in bed 🥰

5 maanden geleden

Ik heb de laatste tijd best gekke dromen, als in ze slaan echt nergens op 😂 een droom over alcohol drinken heb ik ook gehad haha.

5 maanden geleden

Reactie op HopeFaithLove4

Vannacht droomde ik dat m'n ouders gingen verhuizen (zijn gescheiden in 20 ...
Haha dit herken ik. Mijn moeder is ook overleden, maar in mijn dromen is ze er wel altijd en gebeuren er dingen die nergens over gaan 😂

5 maanden geleden

Ik droomde vannacht dat mijn ex van 10 jaar geleden nog 2 parkieten van mij had waar hij heel slecht voor zorgde dus ik ging erheen met mijn man om de parkieten op te halen. Toen ik daar aan kwam werd ik mega boos omdat hij de parkieten zo had verwaarloosd. Ik heb al 10 jaar niet aan die ex gedacht en ik had voor het laatst een parkiet toen ik 11 was 🤣 Echt een heeele vreemde droom 😅

5 maanden geleden

Ik heb zulke vreemde dromen dat ik ze niet eens hier durf op te schrijven😅 er zitten onschuldige tussen, zoals een obsessie om de auto goed de oprit op te krijgen, wat niet lukt en waar ik me schuldig over voel want ik mag geen auto rijden ivm de medicatie tegen de misselijkheid.... gek genoeg vinden m'n meeste dromen plaats in en rondom t huis waarin ik ben opgegroeid.. waar ik al zo'n 5 jaar niet ben geweest (ouders zijn verhuisd).

4 maanden geleden

Vannacht droomde ik dat ik op een feestje was, maar ik durfde niet te zeggen dat ik geen alcohol dronk omdat ik bang was dat mensen meteen door zouden hebben dat ik zwanger zou zijn. Dus ik tikte een paar flessen rosé naar achteren 🫢 Ineens was het moment van bevallen daar, en had mijn kind FAS :')

één maand geleden

Moet even dit topic weer omhoog halen want de bizarre dromen zijn terug hoor. Sinds kort droom ik veel over de bevalling. Nu droomde ik van het weekend dat ik bevallen was en dat ons kind en ik telepathisch met elkaar konden communiceren. Het eerste wat hij telepathisch tegen mij zei was dat we elkaar kenden vanuit een vorig leven en dat ik in dat leven vermoord was 🙄

één maand geleden

Reactie op ilse240024

Moet even dit topic weer omhoog halen want de bizarre dromen zijn terug hoo ...
Wat bijzonder 😊

één maand geleden

Nou vannacht heb ik meerdere rare dingen gedroomd. Eerst een soort obsessie met een cult-leider, vervolgens surfend een soort banen volgen van sterren (als een soort game) en als laatste ging ik naar een barbier om me te laten scheren.. m'n gezicht.. alsof k een baard had... en de kapper vond 't allemaal heel normaal...

één maand geleden

Ik droomde vannacht over een jongen die in een vliegende krab kon veranderen en mensen vermoordde 😅