48 Reacties
8 maanden geleden
Wij willen het wel weten maar nog niet overlegd of we een gender reveal doen.
8 maanden geleden
Wij willen het wel weten, maar willen het niet zeggen aan vrienden en familie! Dus geen gender reveal. Maar ik ben wel aan het nadenken om er op een leuke manier met mijn partner alleen achter te komen (bv een taartje voor 2 personen bestellen met de vulling in de kleur van het geslacht)
Maar onze omgeving moet dus wel wachten tot de geboorte 🥰
8 maanden geleden
Wij willen het niet weten! 😊 Echt een cadeautje bij de bevalling!
8 maanden geleden
Ik wil het wel graag weten. Maar ik hoef, denk ik, niet persé een gender reveal. Maar misschien verander ik nog van gedachten 😂🩷🩵.
7 maanden geleden
Wij hoeven het niet te weten. De rest van het leven van ons kindje zullen we het wel weten, dus ik geniet van deze tijd waarin je het erover kan hebben en je kan afvragen wie er in je buik groeit ❤️
7 maanden geleden
Wij willen het wel weten, puur om de praktische redenen. Ik vind veel neutrale kleding toch ook vaak nog iets meer jongen of meisjes achtig bijvoorbeeld 😂
Maar we doen geen gender reveal party. Bij ons zoontje deden we alleen bij de opa's en oma's een blauwe slab geven. En we hebben een filmpje gemaakt waarin we een ballon met blauwe confetti open prikte. Dit stuurde we gewoon naar onze familie en zette we online.
Denk dat we zoiets weer doen😂
7 maanden geleden
Het liefst zou ik het eigenlijk niet weten, ik hou wel van een verrassing en het fantaseren dat daar bij komt kijken. Mijn man is daar veeel te nieuwsgierig voor :P Dus ik denk dat we het wel gaan weten, ook uit praktische overwegingen wel handig.
Een gender reveal willen we met iets kleins doen met onze ouders, en dat de rest dan een berichtje krijgt met foto/filmpje. Een gender reveal feestje is in ieder geval echt niks voor ons.
7 maanden geleden
Wij wisten het bij de eerste niet en nu bij de 2e willen we het ook niet weten 😊
Dat komt omdat het wss onze enige verrassing is, omdat ik met een geplande keizersnede moet bevallen. Dus we weten dadelijk ook de datum al. Als de 2e niet zo eigenwijs is als de eerste, want onze dochter besloot nog 2 weken voor de geplande datum zich aan te kondigen 😅
Dus het geslacht is iets bijzonders om dat dan niet te weten 😊
7 maanden geleden
Reactie op marike88
Wij willen het weten en gaan geen gender reveal doen. Ik twijfel alleen of ...
Ik zou wachten op de 20 weken. Heb om me heen nog te vaak gehoord dat ze het verkeerd hadden bij 14/15 weken
7 maanden geleden
Wij willen het weten, zodat het voor mijn man ook wat echter wordt. Maar echt niks van genderreveal of whatever, no way
7 maanden geleden
Wij willen het weten door intieme gender reveal. Geen poespas dit dat maar gewoon ons 2 samen.
7 maanden geleden
Wij willen het wel weten zodat we gericht kunnen winkelen voor het kind en de babykamer. We gaan geen gender reveal houden, wel vertellen we het aan een selecte groep die ons dierbaar is.
7 maanden geleden
Wij willen het wel graag weten. Gender reveal weten we nog niet zeker