68 Reacties

6 maanden geleden

1e zwangerschap begon ik met 58 en op zn hoogst 65 Na bevalling 59🙏

6 maanden geleden

Reactie op KleineErwin

1e zwangerschap begon ik met 58 en op zn hoogst 65 Na bevalling 59🙏
Dat is heel mooie gewicht!

6 maanden geleden

Reactie op KimAnne93

Same here. Hoe ga jij er mee om? Ik was net 10 kilo kwijt geraakt, sporten ...
Ik heb informatie gekregen van waar ik sport met richtlijnen voor als je zwanger bent. Je kan zeker sporten en bewegen is goed voor je! Bij mij gaven ze aan dat je traint voor je beweging en conditie (minder krachttraining) en je zeker niet tot het uiterste moet gaan, hartslag niet hoger dan 140, geen buikspier oefeningen doen. En natuurlijk naarmate je buik groter wordt bepaalde oefeningen niet meer doen of aanpassen voor als je buik in de weg zit. En vooral naar je lichaam luisteren!

6 maanden geleden

Weeg 82 kilo was eindelijk weer opweg naar onder de 80 🥴 1e zwangerschap begon ik met 81 kilo en eindigde ik met 98 kilo dus ben benieuwd hoe het nu gaat zijn. Ga deze zwangerschap wel proberen gezonder te eten maar vind het wel lastig hoor 🤭

6 maanden geleden

Ik woog vorige maand 72,5. Nu weeg ik 75.

6 maanden geleden

Start bij 79,5, nu 78,6 bij 4+2.

6 maanden geleden

Reactie op Pris13

Hier 115 kilo. Veeeels te zwaar. Was toevallig ook net op het punt dat ik d ...
Dit heb ik ook! Ruim 90kg+. Was ook net bezig met afvallen toen ik zwanger bleek te zijn. Na de zwangerschap gaan we er voor!!

6 maanden geleden

van 75kg naar 80kg Mijn buik is echt groot.. ik eet niet te veel… Maar ik heb het gevoel alsof het water in mijn lichaam is gestopt... Mijn maag is gespannen en ik kan moeilijk ademen.

6 maanden geleden

Reactie op paulina95

van 75kg naar 80kg Mijn buik is echt groot.. ik eet niet te veel… Maar i ...
Dat moeilijk ademen herken ik, waar dat vandaan komt, geen idee. Maar ik heb telkens het idee alsof ik niet lekker door kan ademen. Ookal zit ik stil.

6 maanden geleden

Nu 60 kg! Vorige keer bijna 20kg aangekomen maar alles weer kwijt geraakt ook

6 maanden geleden

Ik ben 1.62m en weeg 50kg. Ik probeer nu bewust wat meer te eten, maar wel op een gezonde manier. Ik weet namelijk uit ervaring dat als ik ziek ben, ik heel snel een te lage BMI heb. Dat wil ik in de zwangerschap proberen te voorkomen. Nu 4+4, ben benieuwd wat de komende periode gaat brengen.. 🥲

6 maanden geleden

Ik ben 1.62m en weeg 50kg. Ik probeer nu bewust wat meer te eten, maar wel ...
Same. Ik ben 1.60 en weeg 48. Ik ben nu 5+5 en eten is toch wel een onderwerp.

6 maanden geleden

Ik ben 1.72 en weeg rond de 62 kilo. Vorige zwangerschap begon ik met 59 kilo en was ik aan het einde van de zwangerschap 7 kilo aangekomen. Dus we gaan het meemaken wat het nu weer gaat doen!

6 maanden geleden

169 en 58 kilo. Bij mijn vorige zwangerschap zeker 20 aankomen maar gelukkig ook weer 24 afgevallen🤣

6 maanden geleden

71 kilo. 5 kg van mijn streefgewicht af dus de zwangerschap kwam iets te vroeg😉 ben wel super gezond aan het eten en tot nu toe lukt me dat om vol te houden dus hopelijk houd ik dat vast. Sporten blijf ik ook doen, hoop eigenlijk ook dat ik in het eerste trimester nog onder de 70 kom.

6 maanden geleden

Hier 63 kg bij 1.78m. Nu (met 5+4 ongeveer) weeg ik 64 kg. Hoop dat het aankomen wat meevalt, was juist wel blij met mijn gewicht xD

6 maanden geleden

Reactie op Pris13

Hier 115 kilo. Veeeels te zwaar. Was toevallig ook net op het punt dat ik d ...
Ik zat eerst rond de 119 kilo! Ik was net lekker begonnen met een afval programma genaamd: GLI. Nu zit ik op 114 kg en ja hoor: zwanger😂. Maar we blijven gewoon gezond eten en lekker wandelen

6 maanden geleden

Ik ben 1'77 en begon met 75kg.. was net 3 kg afgevallen. Nu weeg ik met 4+4 weken 77,7kg 😅.

6 maanden geleden

Ik ben 176 en nu 77kg. Ik een jaar en 3 maanden geleden 121kg en ben afgelopen jaar bijna 45kg kwijtgeraakt. Ik was nog druk bezig met afvallen, en ja onverwacht zwanger. We wilden eigenlijk in juni beginnen met proberen (maar wat maakt het uit, ik ben erg blij!). Ik moet nog erg wennen en schakelen, ik was nog lekker aan het afvallen, dat ging goed, ik wilde ergens tussen de 70&75kg gaan zitten als ideale gewicht. Ging afvallen omdat ik gezonder wilde worden en PCOS heb en maar 2x per jaar ongesteld werd ofzo, voor onze kinderwens was het ook belangrijk. Ik ben heel blij met de zwangerschap. Wel ben ik bang om nu weer veel aan te komen, de cravings/misselijkheid gevoelens tegelijkertijd helpen ook niet, en al het eten wat ik ineens van walg (zoals mijn favoriete wrap). Ik ben al iets aangekomen, maar ik hoop ook lucht er, want mijn buik is ook zo groot en mijn borsten zijn ook groter geworden.

6 maanden geleden

Reactie op Pris13

Hier 115 kilo. Veeeels te zwaar. Was toevallig ook net op het punt dat ik d ...
Herkenbaar. Hier 120 kilo. Besloten om dit jaar aan mijn gezondheid te gaan werken en af te vallen om volgend jaar te proberen om zwanger te kunnen raken. En toen bleek ik nu al zwanger door anticonceptie heen😂. Dus lekker gezond doorgaan en vooral proberen te genieten van zwanger zijn