21 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben maandag de 13 weken echo en het hartje ook nog niet gehoord. Tijdens de termijnecho gaf de verloskundige aan dat het normaal was dat ze het hartje nog niet konden laten horen en dat we er rekening mee moesten houden dat het bij de 13 weken echo (bij andere partij) misschien ook nog niet kon, maar dat wist ze niet zeker. Ze zei erbij dat dit per praktijk verschilt. Lijkt me dus niet iets om je zorgen over te maken hoor! Wij hebben toen gewoon gevraagd of de hartactiviteit er goed uitzag en dat was zo. Zeker bij de 13 weken echo zullen ze het wel zeggen als er iets mis is 馃槉
6 maanden geleden
Bij mijn verloskundige zeiden ze aan het begin al dat ze het hartje pas vanaf 16 weken laten horen omdat ze daarmee net andere straling gebruiken en ze daar voorzichtig mee willen zijn met zo'n kleintje. Dus het is helemaal niet gek. Net hoe je verloskundige erin staat.
6 maanden geleden
Ik ook niet, mag volgens mijn gyn vanaf 16 weken. Is blijkbaar beter voor de baby om toch eventjes te wachten!
6 maanden geleden
Ik heb zelfs bij 7 weken bij de gynaecoloog in het ziekenhuis even het hartje mogen horen. Verschilt echt per praktijk, want later bij de verloskundige nog niet gehoord..
6 maanden geleden
Vanmorgen voor het eerst het hartje mogen horen bij de controle. Ben nu 14+4.
Mocht het ook nog niet bij de 13 weken echo. Had het idee dat het vorige keer idd sneller mocht maar wie weet zijn de protocollen veranderd ofzo.
6 maanden geleden
Ik mocht het hartje gisteren al wel horen bij 10 weken 5 dagen dus het verschilt echt per praktijk inderdaad
6 maanden geleden
Ik mocht bij 12 weken bij de VK en gister bij de 13 weken echo luisteren.
6 maanden geleden
Ik hoorde die van mij vandaag pas (exact 14 weken) maar was wel best veel ruis doorheen nog. Maar iig ook het hartje gehoord 馃榿
6 maanden geleden
hier heb ik het hartje bij 10 wk gehoord bij de vk met als disclaimer dat het goed mogelijk is dat het niet goed hoorbaar is en dat er dan geen reden tot paniek is. bij de termijnecho bij 11 wk kregen we het ook kort te horen. normaliter doen ze het vanaf 12 wk heb ik begrepen.
6 maanden geleden
Vanmorgen eindelijk gehoord bij de 13 weken echo. Heel even. En guppie lag niet stil, dus je hoorde het af en toe 馃槂