81 Reacties

2 maanden geleden

Ja, we zijn te bang om zijn echte naam te zeggen. Vorigr zwangerschap werknaam gebruikt en nu weer! We noemen hem Jaapie/Sjaakie🤣

2 maanden geleden

Ik gebruik de twee namen waar ik een beetje tussen twijfel 🤭

2 maanden geleden

Jazeker, hier heet ons kindje nu Otje 😂

2 maanden geleden

Zeker! Kleine Bert hier, haha.

2 maanden geleden

Onze werknaam is Lot (ons lot uit de loterij 🥰)

2 maanden geleden

Dit kindje heet corry (mijn vader dacht dat het een positieve coronatest was🤣) Mijn zoon (waarvan we dachten dat het een dochter was) hadden we truus, mijn schoonmoeder had een hekel aan dat soort Hollandse namen en kon ik haar mee op de kast krijgen door te zeggen dat het de echte naam was🤣

2 maanden geleden

Bernard 😂

2 maanden geleden

Puck heet de onze, ukkepuk, en toen ik in het 1ste trimester op vakantie was en ze mij de adem continue benam; puck de parasiet 😋

2 maanden geleden

Familie heeft er nu Manuel van gemaakt dus hebben we maar overgenomen 😂

2 maanden geleden

Wij hebben het altijd over Sjaakie. Onderling haar echte naam maar tegen andere Sjaakie. (Al heeft mn vriend zich al eens versproken)

2 maanden geleden

Bij de eerste noemde iedereen inclusief wijzelf onze baby (geslacht was niet bekend) Pukkie. De 2e was gewoon baby en ik noem de 3e nu Ollie. Maar verder doet niemand dat 😅

2 maanden geleden

Ja de eerste nog niet echt, maar de tweede heette Frits (best veel blauwe cadeautjes aan overgehouden terwijl wij allang wisten dat het een meisje was😂) en nu is de werknaam Suus🥰

2 maanden geleden

Bassie! 😁
Yep, Willem! 🙃

2 maanden geleden

Frummel😂🥰

2 maanden geleden

Heel simpel "Baby" 😁

2 maanden geleden

Reactie op Gabriella95

Heel simpel "Baby" 😁
Ja, wij ook, of kleine/ kleintje

2 maanden geleden

Aardbei🤣 De eerste was mango. Wij hadden toen al een naam en mijn broertje zat tijdens de wintersport met de familie de hele tijd te gissen totdat hij het ineens goed had. Op dat moment was de baby formaat mango en bleven we maar mango roepen. Iedereen nam dit gelukkig over en niemand begon meer over Olivier. 🤣 Nu vanaf dag 1 zin in aardbeien dus zijn we maar in het fruit gebleven en heet ze aardbei 🍓

2 maanden geleden

Spruit! Werkt heel goed 😁

2 maanden geleden

Onderling noemen we haar bij haar naam en als we het over haar hebben bij/met anderen dan is het gewoon “de baby” 😁