88 Reacties

6 maanden geleden

Symptomen 🙆🏽‍♀️

6 maanden geleden

Morgen 2de trimester 🥳🥳 Maar ik heb weinig symptomen. Af en toe wat banden pijn en savonds moe. Ik mag niet klagen!☺️

6 maanden geleden

Ik ben morgen 13 weken en merk dat mijn eetlust weer terug komt en meer nesteldrang (kan wel alles in huis her-organiseren en weggooien 😂). Mijn energieniveau is nog erg laag maar uit de bloedtest kwam ook dat ik een vitamine d tekort heb, dus hopelijk wordt dat straks beter met bijslikken

6 maanden geleden

Mijn symptomen wisselen per dag enen dag gaat het top andere word ik beroerd ben ook net in me 2de termijn

6 maanden geleden

Nu 13+1 en goh ja ook ineens vergeetachtig. Misselijkheid afgenomen, merk het wel in de avond als ik overdag echt veel heb gedaan en geen rust heb gepakt. Heb ook minder honger.

6 maanden geleden

Ik merk echt dat ik terug energie begin te krijgen, niet meer om 7u doodop in de zetel aftellen tot ik in bed kan kruipen

6 maanden geleden

Ik merkte dat mijn geheugen ineens echt wazig geworden is, mijn borsten doen geen pijn meer en ik ben iets minder misselijk

6 maanden geleden

Zo leuk om te zien hoe sommige van jullie al wat verder zijn! Het doet me ook goed om jullie mooie echo's te zien en jullie verhalen te lezen!🩷

6 maanden geleden

Hier 13+3 en ook ik heb weer meer energie, zo lekker! Ook wat minder snel kortademig dat is ook heel erg fijn, verder weinig symptomen

6 maanden geleden

Reactie op Abietje

Hier 13+3 en ook ik heb weer meer energie, zo lekker! Ook wat minder snel k ...
Heb jij al kunnen spieken op je 13 weken echo naar het geslacht?

6 maanden geleden

Hier ook steeds minder klachten 🥳. Merk wel dat ik zin heb om te poetsen maar ook zeshonderd dingen tegelijk wil doen waardoor ik gekke dingen doe. Zoals de boter in de afwasteil zetten en het mes in de koelkast wil leggen....

6 maanden geleden

Reactie op Krullenbolletje

Heb jij al kunnen spieken op je 13 weken echo naar het geslacht?
Nee niks kunnen zien, had hier ook een foto geplaatst en daar kwam uit 1 keer onduidelijk, 1 keer jongen en twee keer meisje dus het is nog niet duidelijk 🤣 en jij?

6 maanden geleden

Reactie op Abietje

Nee niks kunnen zien, had hier ook een foto geplaatst en daar kwam uit 1 ke ...
Ahhhh haha potverdikkie. Dacht gisteren op de echo misschien wel een meisje te zien, maar eigenlijk geen idee 😂 nu maar gevraagd in zo’n fb groep

6 maanden geleden

Vandaag 12+2 weken dus bijna in het tweede trimester. Wat is dat al snel gegaan! Ik ben echt vergeetachtig en nog steeds wel erg moe. Hopelijk neemt dat wat af naarmate de weken vorderen. Ik merk wel dat ik nu ineens al een hele inboedel wil aanschaffen 😅 nog geen drang om andere dingen te regelen, daar heb ik nu juist echt nog geen energie voor.

6 maanden geleden

Ik ben vandaag 13 weken. Sinds eergisteren kan ik om de kleinste dingen een traantje laten. Heb ik de andere weken helemaal niet gehad

6 maanden geleden

Ben 10+5, dus nog even wachten op het 2e trimester. Maar heb zeer pijnlijk tandvlees sinds een paar dagen. Morgen naar de tandarts 🥹

6 maanden geleden

12+3 nu, dus opzich ben ik er bijna. Zover merk ik geen verschil helaas 😅

6 maanden geleden

Ik heb sinds twee dagen gigantische hoofdpijn. Herkent iemand dit? Als het morgen nog niet over/minder is ga ik even bellen.

6 maanden geleden

Vandaag 13 weken en merk nog geen verschil.

6 maanden geleden

Reactie op Lola28

Ik heb sinds twee dagen gigantische hoofdpijn. Herkent iemand dit? Als het ...
Ik heb sinds paar dagen ook elke dag weer barstende hoofdpijn.. dit had ik aan begin ook toen ik 6/7 weken zwanger was. Inmiddels ben ik 13+4 maar de hoofdpijn is weer terug.