358 Reacties

één maand geleden

34+2 1900

één maand geleden

35.5 en 2900 gram

één maand geleden

Hoe weten jullie dit?😂

één maand geleden

Reactie op Jaaaa

Hoe weten jullie dit?😂
Bij groeiecho’s krijg je dat vaak te horen. Maar je kan het ook bij een echo navragen

één maand geleden

Gisteren bij 35+6 geschat op 2100 gram

één maand geleden

Gisteren 35+6 geschat op 2800 gram

één maand geleden

Ik ben 37 weken zwanger en mijn zoontje weegt nu ongeveer 2800 gram.🩵

één maand geleden

34+6 en 2300 gram 🩵

één maand geleden

36+2 en 2700 gram

één maand geleden

Reactie op joyinaya

Bij groeiecho’s krijg je dat vaak te horen. Maar je kan het ook bij een ech ...
Ik heb na 20 weken helemaal geen echo meer gehad..

één maand geleden

Hij woog vorige week met 34+1 2399 gram ☺️

één maand geleden

Reactie op Jaaaa

Dat is over het algemeen alleen maar positief :) Er zal dan geen reden zijn om aan te nemen dat je kindje kleiner of groter is dan gemiddeld, of dat er andere zorgen zijn.

één maand geleden

Reactie op Jaaaa

Dat is ook normaal niet meer inderdaad… ik heb groeiecho’s ivm zwangerschapsdiabetes en ook zit ik bij een privé gynecologiepraktijk in belgië waarbij ik iets extra betaal maar elke maand een echo krijg

één maand geleden

Reactie op joyinaya

Dat is ook normaal niet meer inderdaad… ik heb groeiecho’s ivm zwangerschap ...
Ik bedoel normaal heb je inderdaad na 20 weken geen echo meer, dus dat is niet gek!

één maand geleden

Vandaag weer extra groeiecho gehad (want 1e kindje geboren met 41 weken P6, 3075g). Ik ben nu 37+2, geschat gewicht kwam op 2500g, P8 zei ze. Omdat het 2 weken geleden nog P17 was moet ik aanstaande donderdag naar het ziekenhuis voor check placenta/navelstreng. Ben benieuwd hoe dit uitpakt…

één maand geleden

Reactie op Jaaaa

Doen ze dit niet standaard dan bij elke controle? Gewoon even een echo. Niet alleen een groeiecho? Hier namelijk wel.

één maand geleden

Gisteravond een groeiecho gehad bij 34+1 en de kleine meid weegt ongeveer 2600 gram, dus p90. Als ze met een normaal tempo door blijft groeien is ze rond de bevalling 3800 gram. Maar als ze de p90 lijn volgt komt ze op 4500 gram uit. Ik denk stiekem dat de uitgerekende datum te laat staat… die hebben ze op basis van groei ipv menstruatie gedaan ivm mijn onregelmatige cyclus. Maar als je m’n menstruatie datum pakt zou ik bijna een week eerder uitgerekend moeten zijn.

één maand geleden

Reactie op Manu26

Doen ze dit niet standaard dan bij elke controle? Gewoon even een echo. Nie ...
Nee doen ze niet bij mij… had ik wel fijner gevonden!

één maand geleden

Onze grote vent zit op de p99 met 3300g op 35-0

één maand geleden

Reactie op Marank

Onze grote vent zit op de p99 met 3300g op 35-0
Word je ingeleid? Onze jongen is ook aan de grote kant… morgen weer een echo om te kijken hoe of wat en word er gekeken naar een inleiding. Ik twijfel heel erg of ik dat wel wil, aangezien de metingen niet altijd accuraat zijn🥹 ben nu 37+2