358 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag 32+4. Meting op 32+2 zei 2091 gram 🥰🩵

2 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Onze ook lange benen! Grappig zeg. Hopen dat ze nu wat rustiger aan gaan do ...
Ja ben heel benieuwd! Met 35 weken weer een echo dus hoop dat ze zich een beetje inhoud🫠

2 maanden geleden

Vandaag groeiecho gehad en met 31+6 weegt onze dame al 2370gram. Ze zit nu op de P94, en zal bij 36weken weer een groeiecho kijken om eind gewicht beter te bepalen, maar zal sowieso waarschijnlijk boven de 4000gram uitkomen

2 maanden geleden

Gisteren met 31+4 weer een groeiecho gehad en geschat op 1700gr. Over 3 weekjes weer.

2 maanden geleden

Vorige week, met 31 weken, werd het gewicht van onze kleine meid geschat op 1670 gram.

2 maanden geleden

Afgelopen week met 29+2 werd hij rond de 1200 gr geschat. Over twee weken weer een groei echo dus ben benieuwd hoe snel hij dan gegroeid is.

2 maanden geleden

32 weken en zojuist geschat op 44 cm en 2000gram

2 maanden geleden

No idea, niet over gehad.. is dat raar? 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Zelfde hier hoor! Bij veel praktijken doen ze geen groei echo als er geen indicatie voor is. De meeste baby's zijn ook gewoon in verhouding voor het lichaam van de moeder.

2 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Nee hoor! Bij mij word het specifiek benoemd omdat ik zwangerschapsdiabetes heb, en dus groeiecho’s krijg. Maar soms vraag ik er ook zelf naar tijdens een echo

2 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Nee hoor, tot nu toe ook nog niets gehoord hierover. We hebben maandag wel een groei echo. Dan vraag ik er wel zelf naar, want ben benieuwd 😅

2 maanden geleden

Reactie op Deligrace

Vandaag groeiecho gehad en met 31+6 weegt onze dame al 2370gram. Ze zit n ...
Hey! Herkenbaar! Ben bijna 31 weken en onze zoon wordt op 2000gr geschat. Is er bij jou sprake van inleiden/keizersnede?

2 maanden geleden

Reactie op Deligrace

Vandaag groeiecho gehad en met 31+6 weegt onze dame al 2370gram. Ze zit n ...
Hey bij ons ook ongeveer zelfde. Suikertest gedaan gelukkig geen suiker. Maar moet helaas volgend week weer suikertest doen omdat zei aan de grote kant is🙃. Moest jij ook dubbel suikertest doen? Of

2 maanden geleden

Hey bij ons ook ongeveer zelfde. Suikertest gedaan gelukkig geen suiker. Ma ...
Ik heb helaas wel suiker. Dus de kleine groeit er wel daarop. Volgende week beginnen met insuline en kijken hoe het loopt 😊

2 maanden geleden

Reactie op Deligrace

Ik heb helaas wel suiker. Dus de kleine groeit er wel daarop. Volgende wee ...
Oh wat vervelend dat je wel suiker heb. Trouwens merkte je wel wat? Of voelde je helemaal niks over suiker?

2 maanden geleden

31 weken 1750 gram

2 maanden geleden

Maandag groei echo gehad en onze kleine wordt geschat op 1230 gram. Iets onder gemiddeld maar vergeleken met de vorige echo’s en metingen groeit ze op haar eigen lijntje goed. Maandag was ik precies 30 weken.

2 maanden geleden

30+5 en nu geschat op 1990gr. Buikje op P97 en hoofd op P90… al 2x getest op zwangerschapsdiabetes maar was negatief. Wss gaan we sws met 39 weken een strippoging doen!

2 maanden geleden

Oh wat vervelend dat je wel suiker heb. Trouwens merkte je wel wat? Of voel ...
In principe niet. Ik heb nog 2 kinderen rondlopen die mijn energie vreten, en nog allerlei andere zaken wat niet lekker loopt en daardoor deze zwangerschap zwaarder maakt. Dus als ik 'symptomen' heb, had ik ze niet gekoppeld daaraan, maar aan de dagelijkse dingen 😅. Misschien dadelijk met insuline wat meer energie dat ik wat beter de dag door kom

2 maanden geleden

Oh wat vervelend dat je wel suiker heb. Trouwens merkte je wel wat? Of voel ...
In het zwangerschapsdiabetes topic kun je ook eens meelezen! Ik heb ook zwangerschapsdiabetes maar ik merkte ook helemaal niets. Bij mij gelukkig eigenlijk vrijwel alleen maar goede waardes en de kleine tot nu toe gemiddeld op de groei: P50-P60. Dus hopelijk blijft dat zo! Over anderhalve week heb ik de derde groei echo.