358 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op hello_baby

Ik wordt er extra op gecontroleerd dus dat komt dan ter sprake. Maar je mag ...
Hmm, bij mij staat er niks in het dossier (weet wel hoe ik het kan inzien). Enkel de fundushoogte en een verslag van de afspraak. Morgen weer een afspraak, dus dan zal ik er eens naar vragen. Dank voor het meedenken!

2 maanden geleden

Groei echo gehad met 31 wkn 1700 gram ze gaf aan dat dit de gemiddelde is van een baby waar wij nergens zorgen over hoeven te maken!

2 maanden geleden

31+2 en geschat op 1735 gram

2 maanden geleden

31+1 en geschat op 2000 gram. Bij 40 weken zou ze naar schatting net geen 4kg moeten zijn.

2 maanden geleden

33+1 2919 gram 🥲

2 maanden geleden

Reactie op linnn250

33+1 2919 gram 🥲
Zeiden ze daar iets over of was dat een normale gewicht voor je week?

2 maanden geleden

Reactie op sv11

Zeiden ze daar iets over of was dat een normale gewicht voor je week?
Over 2 weken weer een echo of het nog zo is. Anders word ik ingeleid

2 maanden geleden

Bij mij was het met 34.5 inmiddels 3 kilo. Ik vond dat veel. Het was P86. Echoscopiste vond het ‘netjes volgens haar lijn’. Ze zei dat ze het verontrustend had gevonden als het was afgezwakt (dan doet de placenta het minder goed en vond ze het riskanter). Dus voorlopig geen inleiding of interventies bij mij 🤷‍♀️ Ik hoop wel echt dat ik niet overtijd ga, dan word ik wel echt nerveus door het gewicht…

2 maanden geleden

Reactie op linnn250

Over 2 weken weer een echo of het nog zo is. Anders word ik ingeleid
Spannend! Laat het ons ook weten ✨ Ik had met 30+6 mijn vorige echo en toen woog hij 1,9kg en dat vonden ze net nog op de grens.. as vrijdag weer een echo dus ben benieuwd

2 maanden geleden

Ik heb het gewicht niet meer gezien of gevraagd, we hebben het alleen over de P waardes gehad. Met zijn gewicht (EFW) zat hij op P60 en bij de 28 weken was dit P43, dus gewoon rond zijn eigen curve. 16 oktober hebben we de laatste groeiecho met 35+1

2 maanden geleden

Reactie op sv11

Spannend! Laat het ons ook weten ✨ Ik had met 30+6 mijn vorige echo en toen ...
O, interessant dat ze daar overal anders op reageren. Hier dus 2kg met 31+1, maar bij ons werd gezegd dat dit iets groter was, maar verder helemaal prima/niets zorgelijks. In elk geval niet dat het nog net op de grens zat.

2 maanden geleden

Vandaag 32+2 🩵 en 1470gram

2 maanden geleden

31+4 vandaag echo gehad hij is nu 2100 gram

2 maanden geleden

Reactie op Mlouwie

31+4 vandaag echo gehad hij is nu 2100 gram
Wij vergelijkbaar! Vond je verloskundige het groot? Vond het zelf nogal flink..

2 maanden geleden

Ik heb het vandaag gevraagd, maar ook een inschatting geven op basis van voelen oid deed de verloskundige niet.. ik weet alleen dat mijn fundushoogte 31cm is (bij 33+4)

2 maanden geleden

34 wkn en 2500 gram

één maand geleden

32 weken en 3 dagen. 4e kindje, jongetje, 2333 gram en 43 cm

één maand geleden

30 week echo was hij 1460 gram

één maand geleden

34+4 weken en beide kindjes (jongen & meisje) 2500 gram.

één maand geleden

33 weken, tweelingmeisjes. 2100 en 2200 gram.