517 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu 10 weken en 5 kilo afgevallen😩 hou niets binnen.

4 maanden geleden

11 + 5 en nu 2 kg aangekomen. Volgens mij is het ook afhankelijk van je startgewicht en per persoon wisselend. Niet te druk overmaken!

4 maanden geleden

9w - 0 kilo, 300gr (startgewicht 62,2, nu 62,5)

4 maanden geleden

10 weken. 1 kilo afgevallen, ben wel heel bewust om niet te veel te eten, en heb net 2 weken gehad dat ik weinig kon eten door vieze smaak in mn mond na erge keel ontsteking.

4 maanden geleden

Ik ook! Nu 11+3. Begon met 63, nu 67.8. Na ruim 15kg te zijn afgevallen afgelopen jaar doet het wel een beetje pijn🥴 Maargoed, aankomen zullen we toch, hopelijk daarna weer gauw eraf🤪

4 maanden geleden

Bijna 10 weken en 0,5 kg aangekomen

4 maanden geleden

Ik ben nu 10 weken en juist 3 kilo afgevallen...

4 maanden geleden

8,5 week en 8 kilo afgevallen. Kan niks eten. Probeer wel groente fruit enzo maar vind alles zo vies!!!

4 maanden geleden

10+1 nog precies het zelfde gewicht. Vorige zwangerschap door HG 16 kilo afgevallen dus ben benieuwd waar ik nu eindig.

4 maanden geleden

12 weken - 5 kg door overgeven en misselijkheid

4 maanden geleden

11 weken en ongeveer 0,5-1kg aangekomen, verschilt een beetje per dag. Dat zat er trouwens in week 5/6 al aan, daarna vrij stabiel.

4 maanden geleden

10 weken en 4 kilo afgevallen.

4 maanden geleden

10 weken en 3kg aangekomen. Denk niet dat we er veel over te zeggen hebben 😊🫶

4 maanden geleden

Sommige vrouwen vallen af door HG, andere komen aan door een trage schildklier tijdens de zwangerschap. Ook elke zwangerschap is amders. Vorige zwangerschap zat ik met 12 weken op +8 nu op +2. Geniet van je zwangerschap en probeer dit los te laten❤️

4 maanden geleden

10+1 en nu 1,7kg aangekomen, voel me een aangespoelde zeekoe😖

4 maanden geleden

11+3 nu, ik was eerst afgevallen door misselijkheid en ben nu recent gewoon dat gewicht weer aangekomen 😂

4 maanden geleden

9+5.. en 2,8kg aangekomen 😅.. heb al een enorme buik en voel me echt dik en alles behalve aantrekkelijk. Maar het is wat het is.

4 maanden geleden

9+4 en 2,0 kg aangekomen. Probeer er niet over na te denken als iets wat goed of slecht is, slechts een constatering. 🙂

4 maanden geleden

8+4 hier en ik ben van 51,2 kg naar 54 kg gegaan hier. Ik probeerde de al een poosje aan te komen, maar zwanger zijn blijkt erg effectief daarvoor 😂 Nadeel is dat ik veel van mijn kleding al bijna niet meer pas...

4 maanden geleden

Haha ik durf er niet op te staan. Merk, dat ik deze week ineens begin te groeien en heb al overgewicht.