845 Reacties

7 maanden geleden

12+5 en 5.5 kilo afgevallen. Misselijk en geen eetlust.

7 maanden geleden

12 weken nog niet aangekomen

7 maanden geleden

12 +2 weken en 3kg afgevallen

7 maanden geleden

10+2 en ik ben 4 kilo afgevallen. Misselijk, geen eetlust en kan niks uitstaan

7 maanden geleden

10+2 nog niks aangekomen ben ook wel erg misselijk geweest tot vorige week moet ik zeggen

7 maanden geleden

Ik ben nu 12 weken, en ik denk dat ik zo een kilo ben aangekomen ongeveer! (heb geen weegschaal). Ben er blij mee 🤗 Snap ook dat het supermoeilijk is als je lichaam heel snel heel veel verandert, door veel aan te komen of af te vallen. Je moet al zoveel loslaten en accepteren. Echt petje af 🫶

7 maanden geleden

Met 9,5wk een halve kilo aangekomen. Maargoed volgens mij ligt dat ook aan je bouw enzo.

7 maanden geleden

12weken en 5-6kilog aangekomen ughh

7 maanden geleden

11+1 en 1 kilo aangekomen. Had meer verwacht omdat ik echt al een zichtbare buik heb 🙈 wel erg misselijk geweest tot 9 weken!

7 maanden geleden

13 weken en een kilo erbij

7 maanden geleden

Morgen 10 weken en 1,5 kilo aangekomen. Mijn man vind dat ik moet eten voor twee, dus die is me goed aan het voederen 🤣 Ben gewoon slank en was wat afgevallen voor de zwangerschap, dus kan best een extra kilootje hebben. Dus geniet er ook echt van om lekker wat extra te smikkelen.

7 maanden geleden

Ik ben de vorige zwangerschap 20 kg aangekomen (van 53 kg naar 73 kg). Na een half jaar zat ik, zonder bewust al te vallen, op 54 kg. Ik merk dat ik me deze zwangerschap daarom minder druk maar over m'n gewicht. T zegt niet zoveel. Ik denk dat de 20kg ook uit veel vocht bestond die ik later dus weer kwijt geraakt ben.

7 maanden geleden

Hier 9+5 en ongeveer 2 a 3 kilo aangekomen. Ik laat het los, maar vind het lastig. Vorige zwangerschap niet eens op de weegschaal durven staan maar nooit meer in de buurt van vorige gewicht gekomen. Bij mijn vloog het er helaas totaal niet af 😐 Maar ik heb constant zo'n honger!!!

7 maanden geleden

10.2 nu en 2kg afgevallen omdat ik geen eetlust had. Nu sinds 3 dagen HONGER. Dus eet de hele dag. Zal er sneller aan gaan komen nu haha!

7 maanden geleden

Reactie op Rnrs12

Hier 9+5 en ongeveer 2 a 3 kilo aangekomen. Ik laat het los, maar vind het ...
Hier hetzelfde helaas nog steeds extra kilos van eerste kind, al kwam ik vooral aan na de bevalling doordat ik zoveel ging eten vanwege borstvoeding en slaaptekort! Probeer het nu ook maar los te laten want dik worden we nu toch weer🤣

7 maanden geleden

Voor ik zwanger werd had ik een infectieziekten opgelopen in het buite land. Daavan was ik 5 kilo afgevallen, ik woog 62 kilo. Nu schommel ik al vanaf acht weken (ben nu elf+vier) tussen de 60 en 61 kilo.

7 maanden geleden

11+3 en 1 kilo aangekomen ☺️

7 maanden geleden

Reactie op TWBD

11+3 en 1 kilo aangekomen ☺️
Hier hetzelfde!

7 maanden geleden

12+6 en 1,5 kg aangekomen

7 maanden geleden

Ah ik hoop vooral dat je je er niet te druk om maakt. Je lichaam geeft aan wat het nu nodig heeft dus geniet ook even ♥️