102 Reacties

3 maanden geleden

🧡26 weken+6 zwanger 🧡 3 november uitgerekend 🧡 27 september met verlof 🧡 4 maart weer aan het werk (eerste maand 16 uur, vanaf april weer 24 uur)

3 maanden geleden

💙28+1 dagen zwanger 💙 15 November uitgerekend 💙 4 oktober met verlof (34wk) 💙begin midden maart weer met werken

3 maanden geleden

🩷 26+3 🩷 27 november uitgerekend 🩷 eigen ondernemer dus ik plan mijn verlof in de rustige periode en zal vanaf september met “verlof” (nooit helemaal 🤭) gaan en met de kerstvakantie weer aan het werk.

3 maanden geleden

🩷 27+0 zwanger 🩷 23 november uitgerekend 🩷 18 oktober met verlof (35wk) 🩷 3 maart weer werken (incl 3 weken vak na verlof)

3 maanden geleden

27+4 zwanger 19 november uitgerekend 8 oktober met verlof (6 wk) 18 maart weer werken (12 + vakantie + verlof)

3 maanden geleden

🩷28+2 zwanger 🩷14 november uitgerekend 🩷4 oktober met verlof (met 34 wkn) 🩷Waarschijnlijk 3 februari weer beginnen

3 maanden geleden

🩵27+6 weken zwanger 🩵18 oktober uitgerekend 🩵al bijna heel de zwangerschap verlof vanwege verplicht vanwege wetgeving op mijn werk 🥲 🩵eind februari begin ik normaal terug

3 maanden geleden

🩵 29+6 weken 🩵 3 november uitgerekend 🩵 19 september met verlof (6 weken van te voren:2weken vakantie +4 weken zwangerschapsverlof) 🩵 11 maart weer beginnen

3 maanden geleden

💙 29+5 💙 4 november uitgerekend 💙 3 oktober met verlof (4 weken van tevoren) 💙 begin april weer starten

3 maanden geleden

(Weten het geslacht niet) 💛 28 + 5 💛 13 november uitgerekend 💛 3 oktober met verlof 💛 23 april weer beginnen Ik neem 6 weken van te voren verlof op en plak ouderschapsverlof + opgespaarde vakantie eraan vast. Ga daarna rustig opbouwen tot de zomervakantie met gemiddeld 2 dagen per week 75% uitbetaald.

3 maanden geleden

* 27+5 weken zwanger van een tweeling 🐣🐣 * 19 november uitgerekend * Aanstaande maandag is mijn laatste dag werken, dan start mijn verlof 🥳 * Dan start ik na de meivakantie weer met 3 dagen en 1 dag betaald ouderschapsverlof voor de rest van het jaar

3 maanden geleden

🩷 28+6 weken zwanger 🩷 11-11 uitgerekend 🩷 1-10 verlof 🩷 officieel stopt 20-1-2025 mijn verlof, maar misschien plak ik nog mijn vakantiedagen van dit jaar er achteraan. Daarna elke week 1 dag betaald ouderschapsverlof.

3 maanden geleden

30 + 1 weken zwanger 3 november uitgerekend 3 oktober met verlof En ik verwacht begin februari weer te beginnen en neem dan 1 dag per week ouderschapsverlof op en blijf dan 32 uur werken

2 maanden geleden

🩷 29+4 weken zwanger 🩷 10 november uitgerekend 🩷 4 oktober met verlof (bij 35 wk) 🩷 vanaf februari weer aan het werk Ik heb nu vakantie sinds 11 augustus t/m aanstaande maandag, dus niet eraan vast geplakt maar even een heerlijke onderbreking 😊 na mn vakantie nog maar 5 weekjes werken!

2 maanden geleden

🩷30+4 weken zwanger 🩷3 nov uitgerekend 🩷23 september verlof 🩷eind feb weer aan het werk Het stelt me gerust in mijn keuze, dat heel veel hier rond dezelfde tijden weer aan het werk gaan (+/- paar weken). Vind het soms zo moeilijk in te schatten. Zal allemaal goedkomen :)

2 maanden geleden

@Aaker het is ook super lastig om dit in te schatten.. denk dat veel vrouwen dit hebben

2 maanden geleden

27+3 weken zwanger 25 november uitgerekend 28 september start verlof 3 februari einde verlof

2 maanden geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

@Aaker het is ook super lastig om dit in te schatten.. denk dat veel vrouwe ...
Ja echt wel! Dit topic is wel fijn! Veel zitten dicht bij elkaar! Helpt dan ofzo.

2 maanden geleden

27+3 weken zwanger 25 november uitgerekend 28 september start verlof 3 febr ...
Hoe kan het dat je zo lang verlof hebt? 😊

2 maanden geleden

🩷 29+1 weken zwanger 🩷 13 november uitgerekend 🩷 27 september met verlof 🩷 3 maart weer werken 🥰🥰🥰