102 Reacties
2 maanden geleden
29 weken en 1 dag zwanger
13 november uitgerekend
2 oktober verlof
half februari weer werken(nog niet bekend welke datum)
2 maanden geleden
💙 27+6
💙 22 november
💙 26 oktober met verlof (4weken vooraf)
💙 3 maart weer aan de slag en tot eind juni 3 dagen werken ipv fulltime.. daarna contract aanpassen naar 32 uur per week.
2 maanden geleden
Reactie op esters91
Hoe kan het dat je zo lang verlof hebt? 😊
Ik zat zelf juist te denken huh hoezo heeft iedereen die in dezelfde week is uitgerekend tot maart of zelfs eind maart verlof 😂 ik vond begin februari weer beginnen dus wel meevallen.
Ik ben zzp’er, heb zelf besloten 8 weken voor de uitgerekende datum te stoppen met werken en heb in totaal 18 weken vrij. Maar er zitten natuurlijk ook nog de feestdagen ergens tussendoor.
2 maanden geleden
Ik zat zelf juist te denken huh hoezo heeft iedereen die in dezelfde week i ...
Ja ik ga soortgelijke datum met verlof en inderdaad begin maart weer aan het werk. Dus snap je gedachtegang met februari valt wel mee haha. Ik ga er 6 weken van tevoren uit en voor een paar dagen eerder heb ik nog een werkweek aan overuren. Na daadwerkelijke verlof heb ik nog twee weken vakantie (die ik meeneem van dit jaar) en nog 3 weken ouderschapsverlof erachteraan. Dus dan ben je snel nog een eindje verder!
2 maanden geleden
Reactie op Jet/
Ja ik ga soortgelijke datum met verlof en inderdaad begin maart weer aan he ...
Dat heb je goed geregeld! :) Ik had inderdaad wel gedacht dat het iets met vakantiedagen en/of ouderschapsverlof te maken had.
Helaas moet ik begin februari wel echt weer aan het werk, ik wil m’n jaarcijfers wel een beetje op peil houden voor een toekomstige hypotheekaanvraag :)
2 maanden geleden
Hier is het inmiddels zeker (eindelijk)
🧡 nu 27.2 dagen zwanger
❤️26 nov uitgerekend
🩷 10 sept laatste werkdag
💜 23 maart beginnen
Ik moet er 6 week van te voren uit.
•Voor m’n verlof aan nog 4 weken vakantie.
•Na m’n verlof 2 weken vakantie.
•Na m’n verlof 4 weken ouderschapsverlof.
2 maanden geleden
🩵 27+5
🩵 26 november uitgerekend
🩵 wellicht 16e oktober met verlof
🩵 24 februari weer aan het werk
Ik zou normaal 4 weken voor datum gaan, maar door te veel harde buiken raadt de vk en fysio aan 6 weken te gaan. Ook moet ik halve dagen gaan werken. En dan plak ik er 2 weken vakantie achteraan zodat ik toch 12 weken na heb.
2 maanden geleden
Reactie op babywenns
Voor mijn gevoel is het verlof dan zo kort. 4 okt tot 4 februari
Jaa ik vond dat ook hoor… die 16 weken die je krijgt voelde voor mij ook te kort, dus daarom vakantie en ouderschapsverlof (een paar weken) erbij genomen. Ik hoef voor een extra dag vrij maar 4 uur per week ouderschapsverlof op te nemen. Dus ik kan na het opnemen van 3 weken betaald ouderschapsverlof ook nog daarna iedere week een extra dag vrij hebben tot de kleine 1 jaar oud is. Dan nog 2-3 weken vakantie erbij (waarvan 2 weken nog van dit jaar over) en dan kan ik van eind september tot begin of half maart (nog even kijken wat fijn voelt). Daar ben ik heel blij mee!
2 maanden geleden
28+5 weken zwanger
19 november uitgerekend
23 oktober met verlof (4 weken)
3 maart weer back to work
Ouderschapsverlof uitgesmeerd over het 1e jaar waardoor ik 4 dagen ga werken in plaats van 5. Kijk ik na het 1e jaar wel weer verder wat ik doe met mijn contract uren, zijn gelukkig heel flexibel bij mij 😊🙏🏼
2 maanden geleden
🩷 31
🩷 3 november uitgerekend
🩷 3 oktober met verlof (4 weken vooraf)
🩷 1 maart weer werken (tot 26 januari zwangerschapsverlof, daarna 5 weken ouderschapsverlof)
Vanaf 1 maart tot 1 september 1 dag per week ouderschapsverlof (betaald en onbetaald), omdat de gastouder pas vanaf september plek heeft. Ik werk dan eerst 2 i.p.v. 3 dagen in de week.
2 maanden geleden
Reactie op grace9319
🩷31+1
🩷 2 november uitgerekend
🩷21 september met verlof
🩷27 januari wee ...
Heb je ook nog ouderschap verlof?