9 Reacties
5 maanden geleden
Ik had de inbakerzakken van de meyco, ze bestaan ook van de puckababy.. mijn dochter vond het inbakeren niet fijn dus daarna nooit meer gebruikt. Daarna de slaapzakken van de puckababy gekocht. Vond het eerst altijd te duur maar na een gekocht te hebben heb ik er meerdere gekocht. Het geld is het écht waard!
5 maanden geleden
Hier ook heel blij met de slaapzakken van puckababy. Al van kleins af aan. En bij de kleine maat zit er een band in die je om het buikje van de baby vastmaakt.
5 maanden geleden
Ik had een swaddle up, mijn dochtertje vond dit heel fijn omdat ze dan met haar armpjes omhoog kon liggen. Ik heb nu een gewone slaapzak en swaddle up liggen en kijk wel, iedere baby is anders
5 maanden geleden
Wij hebben bij mijn dochtertje gewoon ingebakken met een XL hydrofieldoek. Ging ook prima en kost veel minder. En als ze het dan toch niet fijn vinden, kun je hem nog voor 1000 andere dingen gebruiken.
En als ze het wel fijn vinden en je vindt het zelf lastig, dan heb je snel nog zo'n inbakerzak gekocht 😉
5 maanden geleden
Reactie op Cv-ketel
Wij hebben bij mijn dochtertje gewoon ingebakken met een XL hydrofieldoek. ...
Dat deed ik bij mijn eerste zoontje ook maar toen moest ik alsnog instoppen met een deken (winterkindje) dit jaar hoop ik een inbakerslaapzakje te kunnen vinden die ook gelijk warm genoeg houd voor de winter. Dit vooral uit gemak ipv iedere keer weer de deken goed te zetten, lijkt me ook nog eens een gedoe jn een co sleeper. Als ik in de zomer een kindje zou krijgen zou ik zeker weer gaan voor een hydrofiel doek.