24 Reacties

3 maanden geleden

Dat is zeker even schakelen! Was het nu (wel) duidelijk te zien?

3 maanden geleden

Had je bij de 14 weken een potty shot? Lijkt mij ook even schakelen! Zeker als je al gender gebonden spullen hebt gekocht!

3 maanden geleden

Reactie op Zonnebloempje321

Dat is zeker even schakelen! Was het nu (wel) duidelijk te zien?
Het was nu overduidelijk en ze heeft haar fout erkend ook…

3 maanden geleden

Had je bij de 14 weken een potty shot? Lijkt mij ook even schakelen! Zeke ...
Hoe bedoel je potty shot. Het zkh heb ik de foto laten zien waarop het overduidelijk een jongen zou worden. Ze zegt ik kan dat uit deze echo niet halen… dus toen twijfelde k al.. echt bizar

3 maanden geleden

Reactie op Happy mother

Hoe bedoel je potty shot. Het zkh heb ik de foto laten zien waarop het over ...
Een potty shot is een foto/echo van onder af waar de baby echt de beentje wijd heeft zodat je goed kan zien wat er tussen zitten, zoals op het plaatje. Wel een beetje “balen”. Want je stelt je er toch op in en dan moet het daarna denk toch even landen. Maar lijkt mij niet minder gewenst! Alleen ff schakelen. Zou denk ook niet even niet weten hoe je moet reageren.

3 maanden geleden

Een potty shot is een foto/echo van onder af waar de baby echt de beentje w ...
Er staat nub theorie onder, maar het idee is dus het zelfde! Je ziet het hier wel duidelijk op.

3 maanden geleden

Een potty shot is een foto/echo van onder af waar de baby echt de beentje w ...
Nee het was echt een geslachtsbepalingsecho… nou ja me voorgevoel zei het en me dochtertje van 3 heeft vanaf het begin geroepen meisje… bizar

3 maanden geleden

Oh dat lijkt me ook wel even schakelen. Wij krijgen ook een jongen, maar tijdens de echo zei ze wel, koop nog maar even geen kleren tot de 20 weken echo. Dus stiekem ergens ook een beetje bang dat het misschien verkeerd is. Hebben ook al iedereen verteld😬

3 maanden geleden

Oh zo! Je hoort het wel is maar het kan dus echt. Succes met schakelen! Hihi. Had je dochtertje toch gelijk.

3 maanden geleden

Reactie op Itsamiracle🍀

Oh zo! Je hoort het wel is maar het kan dus echt. Succes met schakelen! Hih ...
Ja dat is inderdaad waar! Haha. Zij had vanaf dag 1 gelijk überhaupt over baby in me buik. 🥹🥹

3 maanden geleden

Ik heb op basis van de NUB bij 13 weken ALLES roze gekocht. Incl. kleding, dekentjes, flesjes. Kan hopelijk als t nodig is nog wat spullen omruilen en anders tja…. Ik dacht in het begin dat ik een jongen kreeg, dus toen de nub anders leek te zijn, vond ik het al behoorlijk schakelen. Ik ga alleen wachten met roze behang tot de 20 wk echo, nu weet ik weer waarom.. hoop dat je snel kan genieten van t idee van een kleine meid! Roze is heerlijk

3 maanden geleden

Zou je misschien een foto

3 maanden geleden

Reactie hier voor ging niet helemaal goed! 😅 Lijkt me inderdaad ook dat je dan even moet schakelen, maar ook erg leuk een meisje 😃 Heb je toevallig een foto van de geslachts echo? Waar ze dachten dat het een jongetje was

3 maanden geleden

Reactie op Dua.aaaa

Ik heb op basis van de NUB bij 13 weken ALLES roze gekocht. Incl. kleding, ...
De baby kamer was al roze in verband met me dochtertje haha, dus dat had mogen blijven. Nu is het antraciet, ook leuk voor n meid. Ik probeer eraan te wennen, morgen terug voor de tweede helft 20 weken echo.. ze waren er zelf ook van van slag..

3 maanden geleden

Reactie op Jaad00

Reactie hier voor ging niet helemaal goed! 😅 Lijkt me inderdaad ook dat je ...
Uhm, ja die heb ik wel. Zal t morgen even delen hier …

3 maanden geleden

Oh wauw. Andersom heb ik wel een aantal keren gehoord maar deze nog niet. Snap dat je dan even moet schakelen 😅

3 maanden geleden

Even een vraagje, Hi dames! Ik had met 14+1 een pretecho vorige week. Dat weekend hebben we het gevierd en als bewijs een envelopje met het geslacht erop (potty shot) .. Ik zie hier geen jongen in? Wat zien jullie? Of kijk ik verkeerd? Vind het niet echt duidelijk eerlijk gezegd 😅😊

3 maanden geleden

Reactie op gzdx66

Even een vraagje, Hi dames! Ik had met 14+1 een pretecho vorige week. Dat w ...
Nee inderdaad, niet heel duidelijk 😕 Dit was die van ons met de 13 weken echo

3 maanden geleden

Reactie op gzdx66

Even een vraagje, Hi dames! Ik had met 14+1 een pretecho vorige week. Dat w ...
En deze met 15 weken, geslachts echo.

3 maanden geleden

Reactie op gzdx66

Even een vraagje, Hi dames! Ik had met 14+1 een pretecho vorige week. Dat w ...
Je ziet duidelijk een balzakje en piemeltje :) ligt alleen wat dieper. Daarnaast verschilt ieder kindje en de echoapparatuur speelt ook mee. Weet zeker dat ze het vanuit alle hoeken goed heeft bekeken. 🥰