23 Reacties

één maand geleden

Jawel hoor, op de site van het Lareb staat ie als meest voorkomende bijwerking: - Soms (bij 10 tot 30 op de 100 mensen) pijn op de plaats van de injectie, soms met roodheid, zwelling of harde plek onder de huid

één maand geleden

Ik heb ook zeker een week een zere plek gehad!

één maand geleden

Dit kan inderdaad voorkomen bij een vaccinatie. Mocht je er heel erg last van krijgen of lichamelijk onwel voelen, even naar de huisarts!

één maand geleden

Heb ik ook op dit moment heb hem bijna week geleden laten zetten

één maand geleden

Ja dat heb ik ook Maar ik heb ook buikpijn, hoofdpijn, vermoeidheid.

één maand geleden

Dat is heel normaal! Ik heb ook vermoeidheid, verkoudheid, keelpijn en hoofdpijn -> mogelijk door iets anders, maar door de 22 wekenprik extra aangewakkerd?

één maand geleden

Ik heb 'm bij deze zwangerschap nog niet gehad, maar zie er zelfs een beetje tegenop. Vorige keer ook echt echt wel een week ofzo last gehad van m'n arm

één maand geleden

Van andere vaccinaties heb ik ook wel vaker zo’n plek. Niks geks. Vooral niet op gaan duwen of masseren, gewoon rustig weg laten trekken. Van de kinkhoest vaccinatie heb ik dan toevallig helemaal geen klachten gehad. Klein beetje spierpijn 2 dagen, maar verder niets.

één maand geleden

Ik heb geen rode plek gehad maar wel 3/4 dagen een mega beurse arm gehad alsof ik intense spierpijn had

één maand geleden

Ik had dit ook! Heel normaal blijkbaar 😊

één maand geleden

Geen rode plek, maar wel pijnlijk. Ik kon een paar nachten er niet op slapen. Daarnaast inderdaad ook wat verkoudheid en vermoeidheid.

één maand geleden

Soms als de prikker een beetje hardhandig is heb ik dat rode ook. Moet deze nog halen, mijn afspraak is pas volgende maand 😮‍💨

één maand geleden

Geen rode schijf gehad, doet wel al 2 dagen zeer, kan er niet van slapen. Verder een beetje verkouden sinds de dag na vaccinatie.

één maand geleden

Ik zit aan de bloedverdunners voor mn zwangerschap en heel mn bovenbenen waar ik spuit zitten nu vol van de rode schijven en blauw plekken (en jeuk ). Is de overgevoeligheid... Volgende week moet ik de kinkhoest prik maar dan kan er één plek ook nog wel bij haha! Goed dat je het gehaald hebt en je kindje beschermt!

één maand geleden

Ik heb hem gehad en ook zeker een week gevoeld.

één maand geleden

Ik heb hem ook gehad en had een week lang wel last ervan. En ook een rode plek om de plek heen waar geprikt was.

één maand geleden

Ik heb deze prik ook genomen, hierbij werd verteld dat na een dag de zeurderigheid af zou nemen tot niet meer aanwezig. Dit heb ik dus heel anders ervaren. Hele dikke rode bult en dagen lang last van gehad. Nu na meer dan een week nog steeds een harde bult alleen geen last meer van

één maand geleden

Hier ook al ben ik zo ie zo allergisch. Mijn plek was 15 cm doorsnede 4 uur na de prik. En gister 48 uur erna 8cm doorsnede. (Ik moet hem aftekenen en meet hem om te kijken of het niet uitbreid dan gaat er iets niet goed). Koelen met een nat washandje verlicht de pijn iets en kan helpen bij de zwelling. Vorige zwangerschap was de plek na 2 weken weg bij mij.

één maand geleden

Hier 2e keer de prik gehad ivm 2 zwangerschappen en beide geen last van gehad 😄 tegen de spierpijn helpt het om de arm/spier zoveel mogelijk te gebruiken

één maand geleden

Ben ik de enige die echt ziek is van de prik? Al enkele uren na de vaccinatie voelde ik mijn ademhaling prikkelen. En dan de ochtend nadien echt een griepgevoel met braakneigingen de hele ochtend. Het kan bijna niets anders zijn dan van de kinkhoestprik.