9 Reacties
7 maanden geleden
Het hardje heb ik bij alle Kids pas rond de 10 weken gehoord wel een knipperend hardje zag je eerder
7 maanden geleden
Hier ongeveer hetzelfde gehad. Wij waren er erg vroeg bij en hadden de eerste echo bij 5+5 weken. Er was toen nog geen kloppend hartje. Een dag na de echo verdwenen de kwaaltjes en maakte ik mij ook wat zorgen. Uiteindelijk 2 weken later (7+3 weken) de volgende echo gehad. Toen hebben we voor het eerst het kloppend hartje gehoord. Na het bezoek bij de verloskundige kwamen de kwaaltjes in alle hevigheid weer terug. 4 dagen na de goede echo had ik wat bloedverlies, dus heb ik opnieuw een echo laten maken. Gelukkig was er niks aan de hand. Het hartje klopte een stuk sterker dan de eerste keer en de baby was in 4 dagen zo’n 5 mm gegroeid. 20 april mogen we weer om naar ons kleintje te kijken 😊
Ik heb er dagen bij dat ik er heel veel last heb van de kwaaltjes en vervolgens een aantal dagen nergens last van! Laat je er niet door van de wijs brengen 😉
7 maanden geleden
Bij mijn eerste echo was het oom te vroeg om het hartje te horen, dit vertelde de verloskundige er ook bij. Je kon wel het hartje zien knipperen, telkens een zwart vlekje dat aan en uit flitst. Maar wellicht was het bij jou gewoon te vroeg, ik hoorde het kloppend hartje voor het eerst bij 11 weken
7 maanden geleden
Mijn echoscopist dat ze het voor de 10 weken niet laat horen. Het zou een andere frequentie zijn dan de gewone echo en er is niet bewezen of dit wel of niet schadelijk is. Zodoende doet ze het niet.
7 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties!! Dit goed me erg goed! Dan ik rustiger afwachten tot maandag, bedankt!