7 Reacties

5 maanden geleden

Ja dit kan heel goed, bij iedereen is het verschillend of dit tijdens de zwangerschap al zo is, bij mijn eerste had ik het pas na de bevalling, nu bij mijn 2e is het ook al begonnen, ben nu bijna 16 weken.

5 maanden geleden

Reactie op Fleurmii

Ja dit kan heel goed, bij iedereen is het verschillend of dit tijdens de zw ...
Ik dacht echt huh wat gebeurt hier ineens 😂

5 maanden geleden

Bij mijn eerste was mijn shirt voor het eerst helemaal nat met 19 weken 🙈 daarna nog veel "gelekt", je melkklieren zijn dan gewoon al wat actiever denk ik. Had ook ontzettende overproductie na de bevalling. Nu met de tweede (19 weken) eenmalig een mini lek gehad, ben benieuwd verder

5 maanden geleden

Ik had het voor het eerst met 15 weken, mn hele arm was ineens nat. Heb het niet elke dag. De ene keer is het ook doorzichtig en de andere keer geel/oranje achtig. Eerste zwangerschap nu 17+4

5 maanden geleden

Ik heb dat ook af en toe al. Voornamelijk in bed als ik half schuin lig en dus beetje druk op de borst heb. Enkel een klein druppeltje. Kan mij herinneren in vorige zwangerschap dat het meer wordt naarmate de tijd vorderd

5 maanden geleden

Kan en is normaal Heb ik ook gehad bij m’n vorige zwangerschap

5 maanden geleden

Ik heb dit ook al een tijdje regelmatig. Ik ben morgen 16 weken. Bij m’n vorige zwangerschap had ik t ook rond 20 weken