112 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Lina2894
Je gaat naar een sushi restaurant ? Je mag geen sushi als je zwanger bent � ...
Jawel hoor! Alle sushi met komkommer, radijs, wortel, avocado, gebakken zalm, kipspiesjes, genoeg opties 😊 maar dat is het punt van de topic niet echt haha
8 maanden geleden
Ik ga een cadeaudoos vullen voor m'n ouders een "opa & oma overlevingspakket" met daarin een flesje, speentje, slab, knuffeltje etc voor tijdens het oppassen 😍
8 maanden geleden
Reactie op KimAnne93
Zo’n pakket doen wij ook. Alleen onder t mom van logeren. Heb van die kinde ...
Oh ook heel leuk!
Bij m'n moeder weet ik vrijwel zeker dat ze ook op dit kindje gaat/wilt oppassen.
8 maanden geleden
Leuke ideeën idd! Ik ben ook al (vroeg) aan het fantaseren. Mij lijkt het ook leuk om te zeggen:
- oh we hebben trouwens onze slaapkamer/extra kamer omgebouwd tot inloopkast of we hebben geverfd. Wil je dien? En dat er dan een wiegje staat met bordje: Baby ‘Achternaam’ coming Nov’24.
-Mijn vriend wil onze hond een mega speen omhangen met dezelfde tekst erop. Dan als we met onze ouders zitten te eten, de hond de kamer inlaten rennen 😂
Ik ga het sushi idee opslaan! Heel leuk. Mijn vriendinnen en ik gaan heeel vaak dus zou erg leuk zijn.
8 maanden geleden
Reactie op blond
Wij denken er over na om het met Pasen aan onze familie te vertellen we wil ...
Oh heel leuk en goed plan! Pasen is inderdaad een top moment
8 maanden geleden
Ik ga een cadeaudoos vullen voor m'n ouders een "opa & oma overlevingsp ...
Heel leuk!
8 maanden geleden
Reactie op Danniekk
Leuke ideeën idd! Ik ben ook al (vroeg) aan het fantaseren. Mij lijkt het o ...
Ooooh de hond gebruiken is ook heel leuk! Goed plan voor bij mn ouders
8 maanden geleden
Reactie op KimAnne93
Zo’n pakket doen wij ook. Alleen onder t mom van logeren. Heb van die kinde ...
Super leuk! Ik denk alleen dat mn ouders het direct weten als we zomaar met een cadeautje komen haha
8 maanden geleden
mijn zussen wil ik beide een fles wijn doen met een etiket erop 'I can't drink this, but you can. Baby on the way', mijn schoonouders een invul boek van 'mijn kleinkind' en mijn vader is gek op chocola dus hem een chocoladereep met een wikkel met 'Baby, 4de kleinkind onderweg' word mijn eerste kind maar zijn 4de kleinkind haha
8 maanden geleden
Hier na twins een wonder op komst. Ik zoek leuke ideeën om met hun samen bekend te maken😇
8 maanden geleden
Allereerst: ik ben zó blij dat ik me heb kunnen aanmelden bij een geboorteclub. November 2024 woehoe!
Maar dat terzijde.
Wat een leuke ideeën! Wij vertellen het mijn familie iets eerder dan zijn familie: onze beide moeders zijn binnenkort jarig en we vertellen het als we dan met de gezinnen (niet de hele uitgebreide familie) bij elkaar zijn.
Mijn gezin zien we als eerste. We geven mijn moeder oa een plant cadeau, met daarin 'bloemen' van babysokjes. Er staan dan 3 bloemen in voor mijn broer, moeder en stiefvader: 1 met 'je wordt oom', 1 met 'je wordt oma' en 1 met 'je wordt opa'.
Voor de tweede verjaardag zijn we nog aan het puzzelen wat we willen doen. Dus ik blijf even meelezen voor eventuele inspiratie!