112 Reacties
8 maanden geleden
Ik twijfel. Het lijkt ons leuk om het 30 seconden spel te gaan spelen en dat mijn man dan bij zijn beurt een omschrijving geeft dat er een 5e op komst is. Of alle 4 een shirtje aan en dat ze samen de zin baby on the way vormen. Maar eerst een goede echo voordat ik ga bedenken wat het gaat worden
8 maanden geleden
Bij de 4e hebben we het de oudste laten vertellen, bij de derde met een schoolfoto van die andere 2 en dan de echo subtiel boven in geplakt. Duurde even voor ze het doorhadden. De tweede met een shirtje voor de oudste en de oudste was na een lang traject dus gelijk verteld zonder omhaal omdat er veel werd meegeleefd en voor ons werd gebeden.
8 maanden geleden
Voor beide ouders een houten kistje gekocht, waar we de echo en een paar sokjes indoen. Voor mijn zus en zwager een etuitje met daarop "greatest aunt" + sleutelhanger "leukste oom" met de echo.
Om het aan de kinderen (3 jaar en 8 jaar) bekend te maken heb ik een puzzeltje laten maken met daarop "Baby op komst". De stukjes verstoppen we dan door het huis, dus een soort speurtocht er van maken. Met voor alle 4 eenzelfde knuffeltje.
Op 19 april worden onze meiden 3 jaar. Dan willen we het middels een cadeautje voor de meiden bekend maken aan de rest van de familie en vrienden. Ze krijgen dan allebei een shirt met "Big Sister nov. 2024"
7 maanden geleden
Reactie op Sunny-
Klinkt misschien gek maar ik heb het mn vriend nog niet verteld, maar ik he ...
Dit is onwijs lief. Ik ben erg benieuwd hoe hij gereageerd heeft!
7 maanden geleden
Wij hebben het eergister mijn ouders verteld. Doordat ik zo ziek ben en helaas door het vele spugen niet kan werken. Ik wou het groots aanpakken maar uiteindelijk gewoon een kaart met opa en oma erop met de echo erbij op tafel gegooid. Ze waren helemaal in shock en daarna zó blij. En ik ook dat ik verteld heb, nu geen smoesjes meer waarom ik me daar 2 wkn niet heb laten zien. Sorry mam, hong boven de wc 😅
7 maanden geleden
Omdat wij zwanger zijn geraakt in een ivf traject wisten onze ouders precies wanneer we een terugplaatsing hadden, dus dat konden we niet stil houden. Aan mijn ouders hebben we een heel mooi prentenboek gegevens over opa's en oma's en mijn schoonouders en schoonbroer en aanhang kwamen een taartje eten (nog voor de verjaardag van m'n vriend) en op de schoteltjes had ik "hoi, oma naam!" en "hoi, ome naam!" geschreven. Leverde een mooi maar ook heel grappig moment op!
7 maanden geleden
Reactie op Sunny-
Klinkt misschien gek maar ik heb het mn vriend nog niet verteld, maar ik he ...
Wat lief!
7 maanden geleden
Reactie op AMDM
Wij gaan dit met Pasen bij onze ouders langs brengen 🥹 heb hier nog een af ...
Wat een leuk idee!
7 maanden geleden
Dochterlief hebben we het vandaag verteld met een doos vd barbie. Barbie heeft een baby in de buik, Ken is erbij en nog een dochtertje met de kinderwagen. Nou mevr 5jaar wist het gelijk te raden!
7 maanden geleden
Ik heb een rompertje besteld op instragram: gemaaktopzeven
Ze maakt ook mutsjes of andere dingen die je wilt 😊
7 maanden geleden
Reactie op Happy mother
Dit is onwijs lief. Ik ben erg benieuwd hoe hij gereageerd heeft!
Hij was heel emotioneel, super mooi moment. 🥰 Ik heb het ook kunnen filmen, ik vind het zo bijzonder dat het op deze manier is gegaan ipv naar een licht streepje turen (zo ging het hiervoor telkens, ik zag het altijd al eerder) 🙈
7 maanden geleden
Aankomende woensdag 1e echo en waarschijnlijk ben ik nu 8.3 weken. Als alles dan goed is rijden we gelijk langs mijn moeder en daarna mijn vader om het gwn te vertellen en de echo te laten zien. We hebben nog niet besloten hoe aan de rest te vertellen omdat we eerst de echo afwachten 😊. Al denk ik dat ik daarna niet lang mijn mond meer kan houden plus ik ben sinds donderdag behoorlijk misselijk en dat begint op te vallen🫣
7 maanden geleden
A.s. paasweekend laat ik mn 2 kindjes met paasmandje die ook roze en blauw zijn ( die vilt mandtjes ) eitjes uitdelen...natuurlijk roze en blauw.... ik ben benieuwd of ze de hint doorhebben...
En dan kijken of mn oudste van bijna 4 het durft te zeggen of dst ik een kwisje ervan maak...even tikken tegen het glas...wat leuk dat jullie er zijn...wat betekend roze en blauw??.
( ik heb een paasbrunch met de hele fam)
Veel plezier iedereen met vertellen