112 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben een klein logeertasje gemaakt. Een kinderrugzakje gevuld met een pyjama, speeltje, knuffel en een slabbertje met daarop opa en oma. Dit hebben we aan mijn ouders als kadootje gegeven en erbij verteld dat ze het hopelijk veel kunnen gebruiken. Ze vonden het beide heel erg leuk!
7 maanden geleden
Vandaag is het Eid al fitr oftewel suikerfeest en ik heb dit jaar geen koekjes gebakken maar wel wat lekker gekocht in baby thema.. op deze(zie foto) manier gaan wij het vandaag aan onze directe familie vertellen. Ik ben nu ook wel een beetje zenuwachtig op een positieve manier ☺️
6 maanden geleden
Ondanks dat ik hele originele ideeën probeerde te bedenken wilde ik uiteindelijk gewoon toch voor een schattig knuffeltje gaan. Ingepakt, met een boodschap om zijn nekje, in een tasje aangevuld met kleurrijke serpentine slierten. Volgende week gaan we het met moederdag geven, héél spannend vind ik dat
6 maanden geleden
Wij hadden cupcakes gemaakt gevuld met gekleurde muisjes. Zoals ze soms bij een gender reveal doen, maar dan blauw en roze gemixed. Na twee happen keken m’n ouders verbaasd op!