32 Reacties

Reactie op Wenteleefje

Deze lijkt mij ook top!
Ja ik ben ook erg benieuwd naar deze!

5 maanden geleden

Wij hebben al 2 jaar de WOW shopper luiertas van de prenatal. Lekker groot. Voordeel tov die van Noos is de prijs en het feit dat ie een rits heeft.

5 maanden geleden

Deze leukerd van het merk Beagles, en nog goed te betalen ook, maar €19 met verschoonmatje erbij!

5 maanden geleden

Beetje slecht, maar ik heb niet eens aan een luiertas gedacht 😂 dat moet eigenlijk wel op mijn lijst met dingen die ik moet aanschaffen dus bij deze erop gezet, ga het denk gewoon halen in een winkel waar ik wat andere spullen aanschaf 🤭

5 maanden geleden

Is een ‘echte’ luiertas een musthave of zou een fijne grote tas met vakjes ook prima zijn? Ik vind veel luiertassen niet zo mooi🫣

5 maanden geleden

Reactie op Maiss

Is een ‘echte’ luiertas een musthave of zou een fijne grote tas met vakjes ...
Nee is in mijn mening totaal niet nodig. Ik vind zelf heel veel vakjes ook super onhandig. Wij hebben een shopper en gebruiken voor de peuter soms een fjallraven rugzakje (een kleine)

5 maanden geleden

Deze leukerd van het merk Beagles, en nog goed te betalen ook, maar €19 met ...
Wat een goeie, heb je 'm al binnen en bevalt ie voor zover je kan zeggen

5 maanden geleden

Reactie op Stephanielea

Je hebt deze, die wil ik. Love it 😍 https://www.petitfilippe.com/nl/produc ...
Die ziet er heel leuk uit ja! Thanks😍

5 maanden geleden

Deze leukerd van het merk Beagles, en nog goed te betalen ook, maar €19 met ...
Heb je een foto van de binnenkant?

5 maanden geleden

Reactie op Lboo9

Wat een goeie, heb je 'm al binnen en bevalt ie voor zover je kan zeggen
Ja heb hem gisteren gekocht bij Baby Park! 🤩 Hij is een middelmaatje dus niet heel groot maar voor die €19 wilde ik het daar wel voor proberen.

5 maanden geleden

Reactie op RianC

Heb je een foto van de binnenkant?
Nee helaas niet! Maar binnenkant had meedere vakken met elastiek waar eventueel wat in kan!

5 maanden geleden

Net onze binnengekregen. 😍 hij is zo ruim.. handige vakjes binnen en voorvak met ook allemaal vakjes. En hangt prima aan de kinderwagen… maar ook als rugzak te gebruiken. Heel blij mee 🥰