7 Reacties

2 maanden geleden

Naast dat de verwijzing naar Miley Cyrus misschien voorbij kan komen is er verders niks mis mee. Leuke vlotte naam

2 maanden geleden

Lastig, is natuurlijk heel persoonlijk. Dus weet niet of mijn mening er echt toe doet 🫶 Maar ik vind Miley zelf niet zo, maar komt omdat ik van korte stoere namen houdt met 1 lettergreep. Vriendin van mij heeft een Milly, dat vind ik dan weer super. Misschien zakt je twijfel wel weer. Wij hebben hier hetzelfde gehad met de naam, maar konden ook geen betere vinden haha

2 maanden geleden

Ja mooi!!! Zou het zelf ook kiezen maar wij hebben al een naam en die staat "vast*.

2 maanden geleden

Leuk! Ik ken iemand die zo heet. Super lief en leuk Schrijf de naam voor jezelf een aantal keer op (ik heb dat gedaan op prikkertjes voor in de cake) Ontwerp alvast een geboorte kaartje met de naam. Benoem de naam onderling en kijk of het voegt. Mischien kom je nog wat anders tegen wat je nog leuker vindt. Succes!

2 maanden geleden

Leuke naam!!🌸

2 maanden geleden

Leuk😊

2 maanden geleden

Hele leuke naam. Stond bij ons ook op het lijstje, maar vanwege een beter passende naam bij de andere kids hier niet voor gekozen