7 Reacties

25 dagen geleden

Ja heel erg herkenbaar.. Avond eten is drama voor mij, dat al sinds week 30 denk ik 🙃

25 dagen geleden

Ik ben nu 39 weken en heb hier sinds een paar weken ook weer wat meer last van! Geen idee wat de oorzaak is, maar ik heb wel gelezen dat het een van de signalen is dat het einde van de zwangerschap zich aandient..

25 dagen geleden

Hier ook! Bijna 38 nu. Baby nog niet ingedaald, dus het zou kunnen drukken op m'n maag. Maar ik heb het ook voornamelijk savonds, wat ik in het eerste trimester ook had.

24 dagen geleden

Ik was in het begin van het 3e trimester ook ineens weer misselijk, baalde er enorm van.. totdat ik het beter ging bekijken en het bleek brandend maagzuur te zijn! Gestart met een maagbeschermer, dat hielp enorm. Nu wel weer wat meer last maar dat komt denk ik door zijn billen tegen mijn maag 🥲

24 dagen geleden

Ja heb er ook last van en idd vooral 's avonds. Het helpt mij om dan net als in eerste trimester steeds kleine beetjes te eten.

24 dagen geleden

Reactie op Gabriella95

Ik ben nu 39 weken en heb hier sinds een paar weken ook weer wat meer last ...
Oee spannend

24 dagen geleden

Ja soms wel gehad weer ja. Denk omdat je maag en organen meer in de verdrukking komen door de weinige ruimte in je buik.