13 Reacties

2 maanden geleden

hier precies hetzelfde.. behalve de misselijkheid dan. 19+1

2 maanden geleden

Meteen even met je verloskundige bellen! Vriendin van me had die jeuk ook en dat was zwangerschapscholestase (dan werkt je lever niet meer goed)

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Meteen even met je verloskundige bellen! Vriendin van me had die jeuk ook e ...
Bij onze centering hebben ze uitgelegd dat je je vooral zorgen moet maken als je handpalmen en voetzolen jeuken. Ik heb ook overal jeuk, maar dat is in principe normaal... je huid rekt uit en dat jeukt...

2 maanden geleden

Reactie op ClaudiaMC

Bij onze centering hebben ze uitgelegd dat je je vooral zorgen moet maken a ...
Heb je t ook op andere plekken als je borst, buik, billen, rug en benen? Ik heb het echt overal. Maandag mag ik weer voor controle, dus zal het dan eventjes vragen.

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Meteen even met je verloskundige bellen! Vriendin van me had die jeuk ook e ...
Waar had ze dan precies jeuk?

2 maanden geleden

Waar had ze dan precies jeuk?
Over haar hele lichaam, precies zoals TS omschrijft.

2 maanden geleden

Reactie op Little_nov

Heb je t ook op andere plekken als je borst, buik, billen, rug en benen? I ...
Yep, zo'n beetje overal. Maar niet op handpalmen of onder m'n voeten. Wel op m'n voeten, hele benen, billen rug, buik, borsten... benen komt ook door galbulten, alhoewel die al veel minder zijn... Ik moet ook opletten dat ik mezelf niet openkrab馃槄

2 maanden geleden

Reactie op Cv-ketel

Meteen even met je verloskundige bellen! Vriendin van me had die jeuk ook e ...
Het kan ook jeuk zijn omdat je buik groeit

2 maanden geleden

Moe ben ik best wel de laatste tijd 馃き Vandaag ook misselijk, maar kwam denk ik door de warmte en drukte. Jeuk heb ik alleen een beetje bij mijn borsten soms, maar niet heel erg. Ik droeg vroeger van die eczeem handschoentjes bij erge jeuk, aanrader als je flink krabt in de avond 馃槈

2 maanden geleden

Reactie op MichelleDR91

Het kan ook jeuk zijn omdat je buik groeit
Daarvan krijg je geen jeuk over je hele lijf, bijvoorbeeld op je voeten en hele benen lijkt me 馃槄 want dat is wel wat er in de reactie onder die van jou nog benoemd wordt. Voor jeuk van de bui schijnt talkpoeder goed te helpen. Zelf gelukkig nooit last van gehad.

2 maanden geleden

Hier geen jeuk, maar wel weer misselijk helaas! Het ging iets van zes weken heel goed en nu ben ik toch de afgelopen 4 dagen weer misselijk geweest. Ik hoop dat dit even tijdelijk was鈥k had wel veel stress en denk dat het daarvan kwam.

2 maanden geleden

Reactie op Sunflower1988

Hier geen jeuk, maar wel weer misselijk helaas! Het ging iets van zes weken ...
Ik heb precies hetzelfde zomaar ineens in bus bijna kosten heel raar

2 maanden geleden

Yes herkenbaar! Jeuk is bij mij veel minder geworden sinds ik me insmeer met kokosolie; andere cr猫mes ed werkten bij mij niet. Misschien bij jou ook? En mijn god, breek me de bek niet open over misselijkheid- ik moet nog steeds overgeven met 22 weken (heb alles geprobeerd) 馃ゲ Moeheid komt ook in golven. Enige wat je kunt doen denk ik is het accepteren, en leren genieten van rusten en relativeren waarom je deze klachten hebt. Succes 鈽猴笍馃尲