62 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb me aangemeld zonder veel onderzoek te doen. 😅 Wat bedoel je met slechte verhalen?

2 maanden geleden

Volg!

2 maanden geleden

Ik heb me ook aangemeld. Ik ben ook wel benieuwd naar de slechte verhalen

2 maanden geleden

Ik heb de eerste zwangerschap wel mee gedaan, maar vond het toch ook wel veel gedoe. Na alle verhalen dienik zo heb gehoord heb ik deze keer er toch voor gekozen om niet mee te doen.

2 maanden geleden

Reactie op xannemarie

Oh jakkes.. gaat het naar de bio-industrie? Daar wil ik niet aan meedoen 😫

2 maanden geleden

Nee ik had ook gelezen/ gehoord dat ze het weer verkopen ofzo

2 maanden geleden

Reactie op YellowPistachio

Oh jakkes.. gaat het naar de bio-industrie? Daar wil ik niet aan meedoen � ...
Dit is in het verleden inderdaad gebeurd, toen was het bedrijf wat hierachter zit niet transparant erover. Na de rechtzaak en het schandaal gebeurt het niet meer, als het goed is. Maar snap heel goed dat genoeg mensen het niet meer vertrouwen

2 maanden geleden

Ohhhhh ik heb morgen een intake gesprek. Ben nu wel heel benieuwd 🤨

2 maanden geleden

Ik ga het niet doen. Ten eerste is het echt een heel gedoe met die stink flessen, ten tweede te veel slechte verhalen en ten derde krijg je in een fertiliteitstraject synthetische stoffen en wordt de hcg uit de urine vrijwel niet meer gebruikt. Voor mij valt dan het hele moeders voor moeders principe dus weg.

2 maanden geleden

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschappen wel gedaan, ik heb me er toen niet zo heel erg in verdiept. Nu lees ik ook al die nare verhalen wat ze er uiteindelijk mee doen.. dit keer doe ik het dus niet. Ook willen we het nog wel een tijdje stil houden.. die blauwe flessen voor de deur zeggen dan genoeg.. 😅

2 maanden geleden

Ik heb het bij m’n vorige zwangerschap wel gedaan en heb toen besloten dat ik het een volgende zwangerschap niet zou doen. Ik werd zo misselijk van die geur uit die kannen (al in combi met m’n normale misselijkheid) ook vond ik het lastig met ophalen want heel de straat kon direct zien dat ik in verwachten was omdat die kannen voor de deur stonden. Het is super goed als je meedoet en je helpt er vast echt iemand mee, maar ik vind dat ik na 1 zwangerschap m’n dienst heb bewezen haha

2 maanden geleden

Ik doe voor de derde keer weer mee 😄

2 maanden geleden

Ik ga niet meedoen. Ik vind het bedrijf nog steeds niet transparant genoeg.

2 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn intake gehad. Ze zeiden wel tegen mij dat ze het verpakte zodat mensen niet zagen dat het flessen waren, vandaag wordt het geleverd. Ik ben ook benieuwd of het echt verpakt is.

2 maanden geleden

Reactie op YellowPistachio

Oh jakkes.. gaat het naar de bio-industrie? Daar wil ik niet aan meedoen � ...
Ik overwoog ook om mee te doen, maar het moet wel nuttig zijn en niet voor bio industrie gebruikt worden en het bedrijf moet wel transparant zijn. Hmmm ik ga googelen 😂 heeft iemand websites die er wat over kunnen zeggen?

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik ga het niet doen. Ten eerste is het echt een heel gedoe met die stink f ...
Ja heb ook nooit deze hcg gehad in mijn fertiliteitstraject en ook nooit gehoord dat iemand dit heeft gekregen in een traject. Heb het idee dat bijna alleen ziekehuizen over zijn gestapt naar ovitrelle of vergelijkbare synthetische varianten. Ook omdat dit veel makkelijker is in voorgevulde pennen. Dus doe nu ook niet mee aangezien ik er zelf in mijn iui en ivf traject niet gebruik van het gemaakt. Anders had ik het zeker wel gedaan.

2 maanden geleden

Ik heb in 2020 ook meegedaan maar ga het nu niet meer doen vanwege de negatieve verhalen. Of het waar is of niet weet ik natuurlijk niet maar voor mezelf vind ik dan 1 keer wel genoeg

2 maanden geleden

Ik vind het jammer dat zoveel mensen het niet doen door alle slechte verhalen. Hoewel ik dat begrijp, en het bedrijf echt lang niet zo transparant en perfect is als ik graag zou willen, is het ook niet alleen maar slecht. Sterker nog, ik heb ruim 3 jaar in een traject gezeten om überhaupt zwanger te kunnen worden en zonder medicatie gemaakt van de urine van o.a. moeders voor moeders, was ik bij voorbaat al kansloos geweest...

2 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Ik ga het niet doen. Ten eerste is het echt een heel gedoe met die stink f ...
Dit klopt dus niet.