28 Reacties

6 maanden geleden

Ik volg!

6 maanden geleden

Draagzak 😁🙋🏼‍♀️

6 maanden geleden

Een cosleeper en voedingskussen

6 maanden geleden

Ik lees mee! Hebben de kinderen een eigen kamer? Zijn er ouders waarvan de kinderen samen een kast delen door ruimte gebrek

6 maanden geleden

Elektrische wipstoel

6 maanden geleden

Een huishoudster zou leuk zijn 😓

6 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Een huishoudster zou leuk zijn 😓
En een privé kok🤭

6 maanden geleden

Reactie op anom

Ik lees mee! Hebben de kinderen een eigen kamer? Zijn er ouders waarvan de ...
Dit gaat bij ons denk ik ook het geval zijn. Maar bij onze eerste hadden wij ivm verbouwing de eerste maanden helemaal geen kledingkast. Toen heb ik al die mini kleding in de commode gevouwen en alles wat nog veelste groot was of niet meer paste meteen weer opgeborgen in bakken. Nu wil ik het denk ik ook weer zo gaan doen en dan de grotere dingetjes in de kast bij de oudste doen.

6 maanden geleden

Draagzak denk ik ja! Wij hebben die nog van de eerste, die sliep overdag alleen maar rechtop in de draagzak. Maar lijkt mij zo handig nu ook, zodat de handen ook vrij zijn voor de eerste!

6 maanden geleden

Draagzak (en draagdoek voor het begin)! Echt het meest gebruikt van alle spullen!

6 maanden geleden

Reactie op Babs1803

Dit gaat bij ons denk ik ook het geval zijn. Maar bij onze eerste hadden w ...
Dat is wel een slim idee!

6 maanden geleden

Reactie op anom

Ik lees mee! Hebben de kinderen een eigen kamer? Zijn er ouders waarvan de ...
Ja en ze gaan ook een kamer samen delen nadat de baby 6 maanden oud is😬

6 maanden geleden

Niet zozeer must haves maar vooral wat ik nu niet meer zou aanschaffen 😂, een flessenwarmer bijv. Wat ik wel fijn vond is als borstvoeding niet lukt dat je al flesjes en flesvoeding in huis hebt. En alvast bepaalde medicatie en zalfjes/crèmes. En de puckababy slaapzak 🙏🏻

6 maanden geleden

Reactie op Sascha2024

Ik ben op zoek naar inspiratie met de commode, kast plus bedden

6 maanden geleden

Cosleeper dit keer ipv een wieg en weer de draagzak veel gebruiken (van de 1e). 🤗

6 maanden geleden

-Draagzak -Electrische wipstoel -Meerijdplankje voor aan de wandelwagen (ja loopt irritant maarja..) - Swiffer wet and dry voor een snelle frisse vloer Verder geen idee wat je echt nodig zou kunnen hebben...geduld..heel veel geduld...en vertrouwen....podcast ademhalen... Groetjesss

6 maanden geleden

- een nieuw verschoonmat - hakaa, zo’n siliconen melk collector. vorige keer bij het voeden lekte ik zoveel aan de andere kant, dat ik het dit keer beter wil opvangen - maat 44 rompertjes. ondanks dat mn baby niet klein was, denk ik dat een kleiner romper wel fijner was geweest voor de eerste weken

6 maanden geleden

Reactie op Sascha2024

Bij ons ook. Niet door ruimtegebrek maar ik heb vroeger ook bij mijn zus gelegen en wij vonden dat altijd erg gezellig 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Bij ons ook. Niet door ruimtegebrek maar ik heb vroeger ook bij mijn zus ge ...
Mijn kinderen liggen ook samen op de kamer en die zijn 5 en 3 hun vinden het maar prachtig elke avond een slaapfeestje 🤣

6 maanden geleden

Hier vooral praktische dingen, een tweede autostoel en een tweede Stokke kinderstoel. Voor de autostoel moet ik nog even kijken, ik hoop dat mijn oudste kan upgraden naar een peuterstoel (ze is dan 2,5) zodat de baby in haar autostoel kan.