16 Reacties

13 dagen geleden

Ik heb dit ook! Ik draag sinds ik zoogcompressen nodig heb een topje onder mn pyama. Voel ik nuets van en zo blijven ze goed zitten! Gewoon van de zeeman!

13 dagen geleden

Ik heb tijdens mijn eerste borstvoeding periode gelééfd in zo'n stretchy bh van Hema, volgens mij deze: https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/niet-voorgevormde-top-zonder-beugel-zwart-1000024179.html Zit echt zooo comfortabel, en mijn (wasbare) zoogcompressen bleven prima zitten :) Hij is ook stretch genoeg om even één borst eruit te hangen om bv te geven 😉

12 dagen geleden

Tijdens mijn vorige borstvoedingsperiode heb ik maanden met een nachtvoedings bh van Medela geslapen met zoogcompressen. Echt niet leuk maar alternatief was natte kleding/nat bed. Gelukkig heb ik ze nu nog niet nodig maar het zal wel niet lang duren helaas😅 succes!

12 dagen geleden

Ik heb die zachte 'sport' bh die je bij de action kan halen. Flexibel en soepel. Zit niet strak maar het compress blijft wel goed zitten

12 dagen geleden

Ik had na de geboorte van mijn eerste kind een voedingsbh van merinowol aan in de nacht. Dat zat ook prettig.

12 dagen geleden

Ik heb sinds de zwangerschap van mijn eerste, en dus ook na de zwangerschap in deze topjes geslapen. Ik heb het zelf nooit koud dus lange mouwen is bij mij niet nodig. Zoogcompressen blijven goed zitten alleen de eerste dagen na de bevallen ging het een beetje doorlekken door de stuwing. Was ook heel fijn met voeden! Ook fijn voor onder een normale trui indien je bv wil geven straks. Ik heb een kast vol mee liggen 🤭

12 dagen geleden

Reactie op futuremommy

Ik heb sinds de zwangerschap van mijn eerste, en dus ook na de zwangerschap ...
Haha ik ook! Dacht al dat ik gek was, mijn man vond het wel maar vreemd 😂 Deze voedingshemdjes zijn sinds 3 jaar mijn nachthemdjes. Niet strak, toch iets meer om je borsten en idd zoogcompressen blijven ook zitten.

12 dagen geleden

Reactie op Smos

Haha ik ook! Dacht al dat ik gek was, mijn man vond het wel maar vreemd 😂 ...
Oh nee helemaal niet gek🤭 Vind juist fijn dat extra steun bij de groeiende/volle borsten😅

12 dagen geleden

Ik lees mee, want ik heb hier momenteel ook last van 🙂

12 dagen geleden

Reactie op futuremommy

Oh nee helemaal niet gek🤭 Vind juist fijn dat extra steun bij de groeiende ...
Deze had ik vorige keer ook inderdaad, hele fijne hemdjes!

11 dagen geleden

Reactie op futuremommy

Ik heb sinds de zwangerschap van mijn eerste, en dus ook na de zwangerschap ...
Waar zijn deze van?

11 dagen geleden

Reactie op lonn2424

Waar zijn deze van?
Je hebt ze van veel merken, kwaliteit ontloopt elkaar niet zoveel; o.a. H&M, prenatal, Lidl

11 dagen geleden

Reactie op lonn2424

Waar zijn deze van?
Deze zijn van h&m! Ook andere merkjes te krijgen maar heb hier goede ervaring mee😊

11 dagen geleden

Reactie op futuremommy

Deze zijn van h&m! Ook andere merkjes te krijgen maar heb hier goede er ...
Heb jij je eigen maat of heb je een maat kleiner zodat de zoogcompressen blijven zitten? 🙈

11 dagen geleden

Reactie op futuremommy

Ik heb sinds de zwangerschap van mijn eerste, en dus ook na de zwangerschap ...
Deze topjes/hemdjes zijn echt geweldig!! Heb hier de eerste weken/nachten mee geslapen. Compressen van lansinoh zijn hier nr1 en blijven echt goed zitten! Ook borstvoeding geven met deze hemdjes/topjes is echt heel fijn ❤️

11 dagen geleden

Ik zit nu alleen te denken, sinds m’n vorige zwangerschap wel een stukje aangekomen/breder geworden dus weet eigenlijk niet of ik de maat die ik nu heb liggen nog pas.🤭 toentertijd gewoon mn eigen maat gekocht en die zat goed