35 Reacties
6 maanden geleden
Hi!
Ik snap je, spannend hé?
Er komt niet vaak iets uit als de nipt goed was is ons verteld door de meneer die onze 13w echo deed. Vorig jaar zeiden ze precies hetzelfde. Het is een heel mooi moment waarin je 15-30 minuten naar je prachtige baby mag kijken en luisteren ♡
Wanneer mag je voor de echo?
6 maanden geleden
Ja wij nipt uitslagen allemaal.goed alleen met de 13 weken was de nekplooimeting 3.6 aanstaande vrijdag moeten we terug om te kijken of het minder is of toch meer is geworden vanuit daar kijken we weer verder hoe en wat.
Me.partner zij al moet je er wel heen gaan want ze kunnen nu nog veel dingen niet bepalen en als er iets is zit je weken met stress.
Hopelijk is vrijdag bij ons wel.alles goed
6 maanden geleden
Reactie op 71124
Vraag me ook af of 13 weken niet echt heel vroeg is voor dat soort dingen z ...
Het is ook een test voor onderzoek. Juist de nekplooimeting wordt nu met de echo gelijktijdig gezien, normaal meette ze die met een normale echo gaf de meneer aan. Enkel de hoeveelheid nieren kon hij niet zien waar wat mis mee zou kunnen zijn. Verder kon hij al heel erg veel zien. :-)
Probeer niet teveel te lezen en op te zoeken. Het is heel vaak goed en als de nipt goed was is je 13w echo in de meeste gevallen ook goed!
6 maanden geleden
Reactie op 71124
Oke daar ga ik dan maar van uit. Het is niet mn eerste maar dit was toen al ...
Ik snap je heel goed 😘
Helaas hebben we geen controle over de baby, enkel over de voeding die wij eten en hoe goed we voor onszelf zorgen.
Probeer te genieten van het weekend en voor je het week lig je daar naar je prachtige mini mensje te kijken!!
6 maanden geleden
Ik heb hier ook last van! Dat er geen syndromen zijn gevonden betekemd niet dat fysiek alles in orde is en tot ik dat weet blijf ik in spanning. Ik heb lang getwijfeld of ik de 13 weken echo wel wou doen omdat er vaak dingen gevonden worden die dan tegen de 20 weken weer rechtgetrokken zijn.... 14 mei is het zo ver
6 maanden geleden
Ja hier, slechte 13 weken echo, de echoscopiste zag iets aan het hartje, hierna zijn wij naar erasmus doorverwezen en daar hebben we een erg uitgebreide echo gehad en vlokkentest gedaan.
Ons kindje heeft een ernstige hartafwijking waarmee hij de 40’weken niet eens zal kunnen halen en uit de vlokkentest kwam downsyndroom. Prognose; niet levensvatbaar
Volgende week Dinsdag zal ik worden ingeleid🦋
6 maanden geleden
Reactie op 71124
Ja dat las ik dus ook namelijk. En dan zit je dus 7 weken in spanning. Of c ...
Je krijgt dan met de 16 weken weer 1 echo om te kijken hoe het er dan voor staat.
Ik vind dit best aangrijpend omdat ik al 2 weken in stress zit je ziet het hartje het kindje en je weet gewoon niet wat er mee is.
6 maanden geleden
Ja hier, slechte 13 weken echo, de echoscopiste zag iets aan het hartje, hi ...
Jeetje heel veel sterkte gewenst.
Mischien als je het wilt er zijn mensen die vanaf deze periode speciaal voor jullie de foto's maken zodat je altijd een herinnering hebt van jou kleintje.
Ik las dat op een andere forum
Sterkte en kracht gewenst voor jullie
6 maanden geleden
Reactie op feetje23
Jeetje heel veel sterkte gewenst.
Mischien als je het wilt er zijn mensen d ...
Dankjewel 🩵
Wij hebben vandaag hele mooie 2&3D fotos laten maken, ons zoontje lag ook zo mooi te poseren 🥰 we zullen na de geboorte de watermethode gaan toepassen en er komt iemand wat foto’s maken, daarna gaan we hem cremeren 🩵
6 maanden geleden
Reactie op desmaxpom
Heel veel sterkte en geniet van alle tijd die je straks met jullie prachtig ...
Dankjewel🩵