10 Reacties

6 maanden geleden

Pruimensap helpt mij goed. Bij m’n eerste zwangerschap lacutose gehad van de arts en dat hielp ook. Maar natuurlijke middelen vind ik toch beter

6 maanden geleden

Reactie op Shenita

Pruimensap helpt mij goed. Bij m’n eerste zwangerschap lacutose gehad van d ...
Wanneer begint dit te werken? 😩

6 maanden geleden

Ik heb hier ook erg last van en de dokter gebeld. Zij gaven als advies om van roosvisee laxo te gebruiken. Moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet gehaald heb dus niet weet of het ook echt werkt.

6 maanden geleden

Ik heb hier erg last van, al langer ivm PCOS. Na mijn vorige bevalling kreeg ik zelfs macrogol (poederdrankje) om het op gang te brengen, na zoveel pruimensap zelf te hebben geprobeerd. Maar zelfs het drankje bracht niks op gang. Ik heb echt wat sterkers nodig. Hele tijd geleden nam ik een keer een laxeertabletje van de kruidvat, dat hiel echt goed. Weet alleen niet of ik dat nu zou mogen met een combinatie van de zwangerschap. Denk het niet...

6 maanden geleden

Ik gebruik movicolon (via de huisarts) en anders doe ik na 4 dagen een microlax, die kan je kopen bij de kruidvat. Je kan eventueel nog bisacodyl proberen maar dat zou echt je laatste redmiddel moeten zijn

6 maanden geleden

Je kan rosvice en dan pruimen smaak nemen werkt laxerend !

6 maanden geleden

Ik heb hier ook erg last van en de dokter gebeld. Zij gaven als advies om ...
Het werkt wel 1 glas per dag

6 maanden geleden

Hier elke ochtend een glas lauw water drinken en Roosvicee laxo. Die combi lijkt te helpen. Maar wat er nu het beste helpt geen idee😂

6 maanden geleden

Ik heb movicolon op recept gekregen. Dit doe ik ‘‘s ochtends bij de yoghurt voor snelle werking (ik gebruik de zakjes eens in de 3 dagen).

6 maanden geleden

Movicolon!