24 Reacties

7 maanden geleden

Heee! Ik heb echt precies hetzelfde… skincare helpt niks… ik weet het ook even niet meer 🙈😂

7 maanden geleden

Ik heb het zelfde. Had bij mijn vorige zwangerschap het zelfde. Toen ging het weg rond de 12 weken

7 maanden geleden

Sinds 8w hier ook 🥴🥴

7 maanden geleden

Ik heb het ook en bij m’n eerste zwangerschap ook gehad. Zoveel mogelijk water drinken zodat je huid gehydrateerd blijft. Skincare helpt niet zo goed, maar in het tweede trimester moet het goed gaan 🤞🏼

7 maanden geleden

Yess hier ook ! Heel vervelend !

7 maanden geleden

Ik vrees ook dat er geen skincare tegen op kan als het hormonaal is😢 Ik ben nu bijna 10w dus hoop dat het minder wordt in het 2e trimester want voel me echt een puber en pijn dat die puisten kunnen doen😩

7 maanden geleden

Ik volg even want ik heb ook overal kleine plekjes. Voorheen nooit gehad, altijd een zuivere huid.

7 maanden geleden

Jep, ik heb dit ook. Zie er niet uit. En misschien nog wel erger, ik kan er dus niet van af blijven. Waardoor ik dus allemaal lelijke korstjes en littekens krijg.

7 maanden geleden

Ik gebruikte voor de zwangerschap salicylzuur, maar die wordt afgeraden tijdens de zwangerschap. Dus ik kreeg weer acne en ik heb nu niacinamide van Paula’s Choice (wel erg duur) maar na 1/2 weken gebruiken geen nieuwe ontstekingen meer. Dit werkt ook tegen pigmentatie, wat je ook meer kan krijgen in de zwangerschap.

6 maanden geleden

Reactie op Maiss

Ik vrees ook dat er geen skincare tegen op kan als het hormonaal is😢 Ik be ...
Ik heb zelf tijdens mn zwangerschappen niet veel puistjes gehad maar wel hormonale acne en heb die weggekregen met producten van lush als je wilt weten welke kan ik je even een pb sturen

6 maanden geleden

Reactie op bellooo

Ik gebruikte voor de zwangerschap salicylzuur, maar die wordt afgeraden tij ...
Je mag hem gebruiken hoor.. voor kortere periodes (paar dagen) en kleinere oppervlakte (probleem zones) Ik gebruik hem ook.. heb het vandaag nagevraagd ☺️ ben er alleen mee geminderd niet elke dag..

6 maanden geleden

Reactie op inzarima

Ik heb zelf tijdens mn zwangerschappen niet veel puistjes gehad maar wel ho ...
Oeh ja heel graag!🥰

6 maanden geleden

Reactie op inzarima

Dit wil ik ook wel weten als het kan! 🙈

6 maanden geleden

Reactie op inzarima

Dit zou ik ook heel graag willen 🙈

6 maanden geleden

Aangezien meerder er naar vroegen 🥰 Reiniger : Angels on bare skin Toner : tea tree water Greese lighting aanbrengen op de puistjes Wat ik als gezichtscrème gebruikte herinner ik me eerlijk gezegd niet meer zo goed 🙈 maar ik denk dat het vanishing cream was Was wel even een investering, maar dit was echt het enige wat bij m’n acne hielp destijds

6 maanden geleden

Ah hier precies zo.! Vooral op mijn kin. (Normaal nooit onzuiverheden). Ook bovenarmen etc

6 maanden geleden

Meer mensen die enorm vervellen op hun gezicht? Ik heb ook af en toe last van uitslag op mn gezicht

6 maanden geleden

Reactie op demiccc

Meer mensen die enorm vervellen op hun gezicht? Ik heb ook af en toe last v ...
Dat heb ik niet… misschien dat je huid droger is door de zwangerschap? ik heb allemaal kleine bobbeltjes op mijn voorhoofd en rode plekjes op mijn wangen/ kaaklijn. En ook exceem op mijn voeten 😖

6 maanden geleden

Ik ben nu 9+6 en heb wel het idee dat mijn huid wat minder onrustig wordt en minder vet. Dus misschien is er hoop.

6 maanden geleden

Herkenbaar. Nooit puistjes gehad en mijn hele voorhoofd zat er ineens mee vol. Neemt nu, 13 weken, wel af en drogen wat in. Heb dit er ook een paar keer opgesmeerd, leek echt te helpen. https://www.paulaschoice.nl/en/clear-extra-strength-anti-redness-exfoliating-solution-salicylic-acid/m6211.html