26 Reacties
17 dagen geleden
Ja, heb ik ook. Had 2 weken geleden ook een soort gelijk topic gestart. Is je baby al (gedeeltelijk) ingedaald?
17 dagen geleden
Reactie op Julian’s mama
Ja, heb ik ook. Had 2 weken geleden ook een soort gelijk topic gestart. Is ...
Oké! Sorry dat heb ik niet gezien… Ja al een aantal weken goed ingedaald
17 dagen geleden
Reactie op xromyy97
Hoort er we bij. Je lichaam is zich aan het klaarstomen voor de bevalling e ...
Bedankt voor je reactie!🤍
17 dagen geleden
Oké! Sorry dat heb ik niet gezien… Ja al een aantal weken goed ingedaald
Nee, joh. Geen sorry zeggen☺️. Wat Romy zegt klopt ook inderdaad. Dit is ook mijn tweede kindje en heb dit al een maandje ofzo. Nog even volhouden. Succes!🍀
17 dagen geleden
Reactie op Julian’s mama
Nee, joh. Geen sorry zeggen☺️. Wat Romy zegt klopt ook inderdaad. Dit is oo ...
Oké, ah helemaal goed. Succes!!🙏🏼
17 dagen geleden
Reactie op janne90
Bij mij begon dit al halverwege de zwangerschap. Niet echt een fijn gevoel ...
Nee precies, beetje ongemakkelijk ofzo he haha.. succes!🤍
17 dagen geleden
Herkenbaar! Sinds ze laag ging liggen (inmiddels helemaal ingedaald) ook last van zwelling en een aantal spataderen, daar schrok ik eerst echt van hahaha had geen idee wat het was! Kende het alleen op je benen maar meestal zakt dit naar de bevalling snel weer af! Schijnt ook vaker voor te komen bij een volgende zwangerschap, ik had het bij de eerste niet en nu zwanger van de 2e dus wel
17 dagen geleden
Reactie op Ds0
Herkenbaar! Sinds ze laag ging liggen (inmiddels helemaal ingedaald) ook la ...
Oké! Nou precies! Dan weet je even niet wat je ziet hè haha.. ook nog heel veel succes voor jou!
17 dagen geleden
Reactie op Alis010
Ik ben ergens onder de indruk dat jullie de spataderen hebben ontdekt. Moet ...
Spiegeltje erbij haha
17 dagen geleden
Reactie op Alis010
Ik ben ergens onder de indruk dat jullie de spataderen hebben ontdekt. Moet ...
Hahaha dat snap ik! Ik zag iets van een donker bultje dacht ik maar kon er ook net niks van zien dus toen idd een spiegeltje erbij gepakt😂😂😂 die daarna gauw weer opgeborgen, het heeft er allemaal wel eens leuker uitgezien!🤣🤣
17 dagen geleden
Ja, herkenbaar. Mijn vriend schrok zit laatst dood toen hij een kijkje daar beneden nam: Zo je vagina ziet er heel anders uit, helemaal dikke lippen! 😂
En had ook ineens een aambei, maar die is in inmiddels weer weggetrokken. Denk door de doorbloeding en druk die er nu daar beneden op staat.
Volgens de verloskundige hoort het allemaal bij de magische en romantische wereld van het dragen en baren van een baby 😂
17 dagen geleden
Reactie op Aaker52
Jup, ik keek net een spiegel naar mijn vulva het ziet er echt ander en gezw ...
Oh no sterkte!!
17 dagen geleden
Reactie op citroenxd
Ja, herkenbaar. Mijn vriend schrok zit laatst dood toen hij een kijkje daar ...
Oh ja jeetje.. vervelend zeg!! Sterkte!
17 dagen geleden
Oh jaaaa heel herkenbaar! Heb dit al vanaf 20 weken. Mega veel pijn ook. Ben nu 37+4 en kan inmiddels eigenlijk niet meer goed lopen en autorijden. Moest er ook minder door gaan werken. Echt heel sexy zwanger zijn. Oh en de aambeien heb ik ook als kers op de taart 🍒
17 dagen geleden
Reactie op Elineb1990
Oh jaaaa heel herkenbaar! Heb dit al vanaf 20 weken. Mega veel pijn ook. Be ...
Sterkte hoor!🙏🏼