15 Reacties
5 maanden geleden
Ik neem het echt alleen als de hoofdpijn niet uit te houden is.. precies om de reden die je schrijft haha.. soms probeer ik eerst ff andere dingen zoals veel water te drinken, frisse lucht te krijgen, tel wegleggen, rusten, helpt dat allemaal niet dan neem ik een paracetamol . Maar soms neem ik het ook gewoon als het echt ff heftig is hoor …
5 maanden geleden
Ik kan je hier niet bij helpen over de paracetamol, maar misschien helpt een ijscompres in je nek leggen?
Ook goed in de gaten houden dat die hevige hoofdpijn niet lang aanhoud, kan een eerste teken van zwangerschapsvergiftiging zijn namelijk.
En voor je paracetamol zou ik als ik jou was overleggen met je huisarts of verloskundige.
5 maanden geleden
Reactie op Rensketje
Ik kan je hier niet bij helpen over de paracetamol, maar misschien helpt ee ...
Het ijscompres ga ik eens proberen.
Ze houden niet langer aan dan een dag maximaal 2 dagen, maar zijn wel heel hevig en heel de dag door dat ik niet rechtop kan lopen zonder dat het enorm gaat bonzen in m’n hoofd wat het erger maakt.
Maar wat de andere hier ook al adviseren ga ik morgen even bellen met de vk
En voor nu even een ijscompres proberen.
Dank je voor de tip! 🤗
5 maanden geleden
Reactie op DonzysQueen98
Ik neem het echt alleen als de hoofdpijn niet uit te houden is.. precies om ...
Dit doe ik ook. En heel gek maar in het donker douchen werkt ook echt top bij mij.
5 maanden geleden
Dit doe ik ook. En heel gek maar in het donker douchen werkt ook echt top b ...
Ohh zal dat ook eens proberen dan! Thanks😊
5 maanden geleden
Reactie op kiim92
Doe je dan met lauw water douche?
Ja vaak wel, soms wel warmer omdat ik dat lekker vind. Maar het geluid van het water in combinatie met dat het dan donker is werkt voor mij heel goed om te ontprikkelen.
5 maanden geleden
Ik heb al mijn hele leven last van migraine en nu is het echt verschikkelijk heftig met dagelijkse aanvallen.
Mijn migraine medicatie mag ik niet en op andere reageer ik slecht.
Ik heb nu in overleg met VK afgesproken dat ik dus juist een spiegel met paracetamol moet maken, in de hoop dat het handelbaar word. Ze zegt dit vaker tegen zwangeren, schijnt veilig genoeg te zijn.
(Warm)douchen in het donker doe ik ook al mn hele leven, straal precies op een bepaalde spier. Sta er meestal wel zo'n 1.5 onder, maar dat haalt wel ook vaak een scherp randje eraf!
5 maanden geleden
Ik heb vorige week een tand moeten laten verwijderen, deze heeft na het trekken een dry socket gekregen wat extreem heftige pijn veroorzaakt en uitstraalt naar het hele hoofd en nek wat 2 tot 3 weken kan aanhouden. Zonder paracetamol is het niet te doen met paracetamol haalt hij een beetje de hele scherpe pijn eraf. De verloskundige zei je kan het veilig gebruiken om de 6u 2 van 500. Maar als het niet meer nodig is laten liggen. In dit geval kan het even niet anders.
5 maanden geleden
Reactie op kiim92
Gisteren in het donker gedoucht, en dat heeft idd wel geholpen, het nam het ...
Ah wat fijn om te lezen! Als het al de scherpe randjes afhaalt is het al mooi meegenomen! ❤️
5 maanden geleden
Ik probeer ook geen paracetamol te nemen. Heb het zover alleen gedaan als er niks anders op zat. Buiten de deur met flinke hoofdpijn zitten is anders echt niet te doen. Als ik gewoon thuis ben neem ik niks. Ik doe een dutje als het echt heel erg is, dat werkt soms wel.