17 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu ook 21 weken en ook de placenta aan de voorkant. Ik voel zie en hoor ook nog niets en heb soms ook wel stress…

3 maanden geleden

Ik heb bij beide zwangerschappen de placenta aan de voorkant zitten maar geloof me je gaat nog alles heel goed voelen en soms ga je denken dat het miss zo erg nog niet was om het allemaal Wat minder en later te voelen🤭. Ben nu ook 21 weken en voel wel al wat soms onder en soms richting mijn rug. Ik voel de baby in me bewegen en draaien ondanks dat de placenta voor zit. Strx worden het echt harde schopjes maar dat zal wel wat later zijn door die placenta, en persoonlijk vind ik dat helemaal prima haha

3 maanden geleden

Ik ben 17 weken zwanger en ik voel het al duidelijk hoor shoppen of draaien maar soms ook dagen niet en dat is dan weer eng omdat ik het eerst wel voelde en ik heb de placenta aan de buikwand ook

3 maanden geleden

Ik kwam erachter dat de placenta aan mijn buikwand zit met de 13 weken echo fus je bent er wel laat achter gekomen dan

3 maanden geleden

Bij deze zwangerschap en bij mijn vorige kindje had ik dit ook. Bij 1e kindje voelde ik hem met 22 weken voor het eerst, ben nu 18 weken en voel nog niks. Geen zorgen, je gaat je kindje echt wel voelen!!

3 maanden geleden

Same! 😊 Ik ben nu 20 weken en 2 dagen maar heb van velen gehoord dat dit juist alleen maar fijn is dat de placenta daar is ingenesteld en ik haar nu nog niet voel.. dat ga ik zeker nog ervaren wanneer ze wat groter gegroeid is. Dus ik zou hier niet te veel om stressen hoor!😌

3 maanden geleden

Reactie op AmandaDG

Same! 😊 Ik ben nu 20 weken en 2 dagen maar heb van velen gehoord dat dit j ...
Weet je het geslacht al ?

3 maanden geleden

Reactie op Fleurmii

Bij deze zwangerschap en bij mijn vorige kindje had ik dit ook. Bij 1e kind ...
Weet je t geslacht al van de baby en heb je een jonge of meisje 1ste kind

3 maanden geleden

Reactie op SR2905

Weet je t geslacht al van de baby en heb je een jonge of meisje 1ste kind
Ik heb een jongetje en we krijgen nu een meisje!

3 maanden geleden

Ja mijn 1e zwangerschap was met voorliggende placenta. Ik voelde me kindje rond 23 weken pas en met 27 pas echt "goed"

2 maanden geleden

Mijn placenta ligt ook voor en heb de baby pas wel geteld 1 x (denk ik) gevoeld. Ben nu 20 + 2 en maak me ook zorgen maar volgens de VK kan het echt nog wel even duren, tot week 24. Daarna moet het regelmatiger gaan voorkomen. Dus ik probeer hoop en geduld te houden. Met de 20 weken echo was de baby heel druk en klopte het hartje goed dus daar ga ik dan maar vanuit!

2 maanden geleden

Ik ben bijna 20 weken, placenta aan de voorkant en voel ook nog niks. Maak me er niet al te druk om, straks is ie sterk genoeg 😊🫶

2 maanden geleden

Ik kwam erachter dat de placenta aan mijn buikwand zit met de 13 weken echo ...
maakt dat verder uit dan🧐 vgm werd het bij 13 wk ook verteld maar 20 wk was weer definitief dus ga daar nu vanuit...

2 maanden geleden

Ben nu 18 weken en mijn placenta ligt ook aan de voorkant. toch heb ik de baby al een aantal keer gevoeld! Volgens mij ligt mijn placenta links voor. Want rechts voel ik soms gefladder!

2 maanden geleden

Volgens mij voelde ik hem met 22 weken voor het eerst soms met voorliggende placenta onderin schoppen. En pas paar weken later dagelijks en duidelijker. Maar nu bij tweede placenta voor meer naar boven toe al sinds 18weken omdat ik beter weet wat het is.

2 maanden geleden

Mijne ligt ook voor! Eerste zwangerschap, nu 19 weken. Voel heeeeeel soms iets heeel kleins vermoed ik, maar weet het nog steeds niet zeker. Voelde dr wel een dikke week geleden twee keer soort omdraaien ofzo, flinke beweging, maar niks wat leek op een schopje ofzo. Lijkt me wel ook leuk en fijn om dr echt te gaan voelen. Vergeet nu gewoon serieus vaker dat ik zwanger ben 🙈 haha

2 maanden geleden

Mijn placenta ligt voor, ik voelde de baby voor het eerst met 17 weken en nu bijna iedere dag schoppen