29 Reacties

5 maanden geleden

Ja ik! Sinds gisteravond🥰

5 maanden geleden

Ik ben 16+4 en heb een aantal dagen geleden wat gevoeld. (Waarvan ik zeker weet dat het schopjes zijn). Maar nu dus al weer een aantal dagen niet. Placenta ligt bij mij aan de voorkant dus daar zal het ook mee te maken hebben. Dit is mn derde zwangerschap en bij de 1e voelde ik het met 17 weken en bij de 2e met 14 weken.

5 maanden geleden

Ik heb haar voor het eerst gevoelt met 12 weken. Ben nu 15 en voel haar elke dag. Ook al gender reveal gehad. Ze lag erg gunstig en heb een placenta aan de achterkant. Waardoor ze meer naar voren ligt. Bovendien is ze een echte adhd'er dus stilzitten doet ze niet

5 maanden geleden

Ja, ik voelde het rond een week of 12. Nu 16+1! Maar het is mijn vierde , en vorig jaar nog bevallen dus je herkent het dan precies! De eerste kinderen voelde ik echt pas later

5 maanden geleden

Weet je al waar de de placenta ligt? Bij onze tweede voelde ik het pas zeker na 23 weken omdat de placenta aan de voorkant lag. Ik ben nu 13+4 weken, zwanger van de 3e placenta aan de achterkant en ik voel de baby al heel duidelijk. En ik denk al bijna een week al word het nu wel steeds duidelijker.

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Weet je al waar de de placenta ligt? Bij onze tweede voelde ik het pas zeke ...
Ja, aan de achterkant

5 maanden geleden

Ik voel het nu sinds een weekje duidelijk. Wel nog niet elke dag. En vooral ‘s avonds / ‘s nachts

5 maanden geleden

Reactie op Peninah

Ik ben 16+4 en heb een aantal dagen geleden wat gevoeld. (Waarvan ik zeker ...
Ja bij mij ook en hoor dus dat je het dan minder voelt(vind ik wel heel jammer) Moet nu 4 weken wachten tot de 20 weken echo namelijk

5 maanden geleden

Ik voel nog niks!

5 maanden geleden

Reactie op bellooo

Ik voel nog niks!
Ik ben trouwens 16+3

5 maanden geleden

Reactie op Melissa410

Ja, aan de achterkant
Voel je rond je navel geen tikjes? Voor mij voelt het alsof mn maag knort maar dan net onder mn navel. Ofzo😂

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Voel je rond je navel geen tikjes? Voor mij voelt het alsof mn maag knort m ...
Ik voel juist plopjes 🤣🤣 Ook links ongeveer onder mn navel. Kwam overeen met plopjes tijdens echo toen baby flink aan het trappen was

5 maanden geleden

Hier ook nog niks. Vrijdag 16 weken. Ik ben alleen best wel stevig van mijzelf en ik begreep dat hoe dikker je bent hoe langer het duurt voordat je wat voelt! En placenta ligt ook echt tegen mijn navel aan dus ook dat nog 🤣

5 maanden geleden

Hier ook nog niks. Vrijdag 16 weken. Ik ben alleen best wel stevig van mijz ...
Voor de eerste schopjes is dit jammer maar geloof me als je 32 weken bent ben je hier waarschijnlijk heel dankbaar voor. Die schopjes kunnen op een gegeven moment erg pijnlijk worden.

5 maanden geleden

Hier ook nog niks. Vrijdag 16 weken. Ik ben alleen best wel stevig van mijz ...
Ik heb een heel hoog bmi en ik voel de eerste schopjes sinds 13 weken (eerste kindje, placenta aan de achterkant). Dus dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn 😊

5 maanden geleden

Ik ben 17+1 en voel nog niks, placenta aan de voorkant, volgens verloskundige kan het zeker tot 24 weken duren

5 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Voel je rond je navel geen tikjes? Voor mij voelt het alsof mn maag knort m ...
Ik heb 3x plopjes gevoeld. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het de baby is dus daar ga ik dan niet van uit. Pas als ik het zeker weet

5 maanden geleden

Is er een zachte manier om de kleine wat te motiveren om te bewegen? Toen onze kleine niet goed lag voor de termijnecho zei de verloskundige dat ik een hipbridge moest maken en dan schudden/rammelen met m’n heupen. Daarna ging de kleine draaien en keren… maar dat vind ik nogal heftig en kan niet als ik nieuwsgierig en afwachtend naast de slapende papatobe in bed lig.

5 maanden geleden

Ik ben 14+2 en denk nog niks gevoeld te hebben. Lig regelmatig plat met m'n handen op m'n buik om ook contact te zoeken. Nog even geduld. Placenta zit aan de achterkant

5 maanden geleden

Reactie op DaCha

Is er een zachte manier om de kleine wat te motiveren om te bewegen? Toen ...
Suiker eten! De onze is heel beweeglijk op echo, maar m'n zus heeft minder geluk. De kleine ligt steeds 'verkeerd' en stil. Voor de 20 weken echo moest ze dus echt wel gaan draaien, dus heeft de vk haar een waterijsje gegeven. Kleine begon direct te bewegen 😊