29 Reacties
5 maanden geleden
Ik ben 16+4 en heb een aantal dagen geleden wat gevoeld. (Waarvan ik zeker weet dat het schopjes zijn).
Maar nu dus al weer een aantal dagen niet. Placenta ligt bij mij aan de voorkant dus daar zal het ook mee te maken hebben.
Dit is mn derde zwangerschap en bij de 1e voelde ik het met 17 weken en bij de 2e met 14 weken.
5 maanden geleden
Ik heb haar voor het eerst gevoelt met 12 weken. Ben nu 15 en voel haar elke dag. Ook al gender reveal gehad.
Ze lag erg gunstig en heb een placenta aan de achterkant. Waardoor ze meer naar voren ligt. Bovendien is ze een echte adhd'er dus stilzitten doet ze niet
5 maanden geleden
Weet je al waar de de placenta ligt?
Bij onze tweede voelde ik het pas zeker na 23 weken omdat de placenta aan de voorkant lag.
Ik ben nu 13+4 weken, zwanger van de 3e placenta aan de achterkant en ik voel de baby al heel duidelijk. En ik denk al bijna een week al word het nu wel steeds duidelijker.
5 maanden geleden
Reactie op framboosjex
Weet je al waar de de placenta ligt?
Bij onze tweede voelde ik het pas zeke ...
Ja, aan de achterkant
5 maanden geleden
Reactie op Melissa410
Ja, aan de achterkant
Voel je rond je navel geen tikjes? Voor mij voelt het alsof mn maag knort maar dan net onder mn navel. Ofzo😂
5 maanden geleden
Reactie op framboosjex
Voel je rond je navel geen tikjes? Voor mij voelt het alsof mn maag knort m ...
Ik voel juist plopjes 🤣🤣 Ook links ongeveer onder mn navel. Kwam overeen met plopjes tijdens echo toen baby flink aan het trappen was
5 maanden geleden
Hier ook nog niks. Vrijdag 16 weken. Ik ben alleen best wel stevig van mijzelf en ik begreep dat hoe dikker je bent hoe langer het duurt voordat je wat voelt! En placenta ligt ook echt tegen mijn navel aan dus ook dat nog 🤣
5 maanden geleden
Reactie op framboosjex
Voel je rond je navel geen tikjes? Voor mij voelt het alsof mn maag knort m ...
Ik heb 3x plopjes gevoeld. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het de baby is dus daar ga ik dan niet van uit. Pas als ik het zeker weet
5 maanden geleden
Is er een zachte manier om de kleine wat te motiveren om te bewegen?
Toen onze kleine niet goed lag voor de termijnecho zei de verloskundige dat ik een hipbridge moest maken en dan schudden/rammelen met m’n heupen. Daarna ging de kleine draaien en keren… maar dat vind ik nogal heftig en kan niet als ik nieuwsgierig en afwachtend naast de slapende papatobe in bed lig.
5 maanden geleden
Reactie op DaCha
Is er een zachte manier om de kleine wat te motiveren om te bewegen?
Toen ...
Suiker eten! De onze is heel beweeglijk op echo, maar m'n zus heeft minder geluk. De kleine ligt steeds 'verkeerd' en stil. Voor de 20 weken echo moest ze dus echt wel gaan draaien, dus heeft de vk haar een waterijsje gegeven. Kleine begon direct te bewegen 😊